Okej det vore snällt Du ska inget ha från biltema ? Då jag antagligen ska dit i morgon Men får se med kammen funderat på att renovera den motorn och byta i GL'n Men som sagt det blir dock inte nu
Jag avvaktar så länge! Vad ska du handla för skoj?
Okejj , ska lämna tillbaka några saker Sen ska jag även köpa handbroms backar då mina var sönder
okej! ^^ jag ska också köpa handbromsbackar och bromsbelägg bak sen..
skulle avråda från bromsbacks köp på biltema enligt vad jag läst så funkar dom inte, hur man än spänner å har sig så tar dom inte men funkar bra när man har monterat mokonomen t.ex belägg
Nu var det länge sedan det kom en update... Jag har i nuläget besiktigat bilen utan problem. Alla bromsarna runt om renoverades, samt så byggde jag 3" avgassystemet innan besiktningen. Den gick igen utan anmärkning på avgassystemet. Efter besiktningen har jag även fixat stötfångarna fram och bak samt listerna runt om som är lackade matt svarta. Jag har även byggt en egen baslåda med dubbla 12" basar som passar perfekt in under hatthyllan, samt så har jag bytt till 6,25" högtalare fram och 5,25" högtalare bak. Bilder på detta kan komma senare då jag inte har tillgång till en kamera nu
Skriv gärna tipps! Vill ha förslag på vad jag kan göra mer med den