jo fastnat för en massa 740 åk men ja är riktigt taggad på en 140a eller amazon ser riktigt kul ut det du gör inte en massa tjafs
Ja 140 eller Amazon vore ju inte fel Nää de blir inte mö tjafs förrän den är besiktad iaf men lär nog inte bli så mycket överhuvudtaget heller, ska inte va de på en sånhär
Det tar sig! Tar du bort dom där jätte-osnygga klistermärkena i bakrutan sen eller?
Jodå de gör de allt Hehe vet inte, har lite funderingar på att köra utan dem men samtidigt tycker jag allt att de har sin charm, vi får se hur de blir, inget jag tänker bry mig om att ta bort nu i början iaf
Menar hela bakpartiet som är rostskadat Blev betydligt bättre med denna luckan!
Jaså, jadu baljorna ska svetsas och själva bakstammen vet jag inte riktigt, de är riktigt dåligt, blir en del pill men ska väl gå att få ihop. Hela nedre kanten är rostigt så det blir att kapa ur en remsa längsmed hela vägen och dit med fräsch plåt Jodå de blev de allt, fixat så de går att stänga och låsa nu med vilket inte gick innan
Pillat dit list på höger bakdörr nyss med, inte börjat på bilden utan bara ditlagd. Orkade inte ta vänster just nu. Tråkigt att dörrarna är så dåliga i nederkant som de är ändå, inte råd me nya på ett tag Fast å andra sidan ska den inte lackas på ett tag heller men hade varit trevligt att slippa utgifterna att köpa 4 "nya" dörrar