I första korsningen där den bluddrar till är för den var kall, blir så ibland då om man inte smyger på gasen.
De gångerna jag stannar så lyssnar jag på tomgången och trycker in choken.
Eftersom det inte är innertak, fattas en dörrlist, en del saker i inredningen lösa och stora hål där baljorna är bortkapade osv så är de massa ljud och låter väldigt plåtigt och så
Så, nu vet ni de Och självklart så började det hagla/regna precis när jag backade upp på uppfarten vilket syns på filmen, typiskt...
Hehe ja de va ganska typiskt att de skulle börja precis när man ska börja greja Dock så slutade de sen och torkade bort men tråden tog slut i svetsen .. Alltid ska de va nåt
Hehe ja de va ganska typiskt att de skulle börja precis när man ska börja greja Dock så slutade de sen och torkade bort men tråden tog slut i svetsen .. Alltid ska de va nåt
De måste de bli sen,om du inte lackar om den iallafall
Hehe nu hänger ja inte me här På dom bilderna är inte bilen min och de takräcket hängde inte me bilen, men blir nog nåt liknande sen Va mena du me de me att lacka om ?
Japp ska väl bli ungefär så, blir dock nyare kofångarna då jag inte har alla delar till mina parkbänkar och kompisen har nya liggandes Men samma färger troligtvis
Japp ska väl bli ungefär så, blir dock nyare kofångarna då jag inte har alla delar till mina parkbänkar och kompisen har nya liggandes Men samma färger troligtvis