3921
Sök

Volvo 244 DL -75 Före detta pilsner som ska bli duglig brukis! Såld!

632 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Nitrometanskada skrev:
Du ska kunan få bra betalt för den eftersom de e en 75:a, vänta på de rätta tillfället.. dvs. rätt köpare smile

Jao de är ju lite så, men inte alla som ser mer än en halvrisig gammal volvo, men som du säger får väl vänta på rätt person smile

168 Inlägg
24 augusti 2011
Risken finns ju också att den hamnar i fel händer, någon som köper och kör sönder. sad

632 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
kricka_ skrev:
Risken finns ju också att den hamnar i fel händer, någon som köper och kör sönder. sad

Jo tyvärr.. hmm

168 Inlägg
25 augusti 2011
Men som sagt man ska inte tänka så nu, någon måste ju ha lusten att fixa ihop den, när det redan är en heldel gjort. Är väl inte allt för mycket kvar att göra?

632 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
kricka_ skrev:
Men som sagt man ska inte tänka så nu, någon måste ju ha lusten att fixa ihop den, när det redan är en heldel gjort. Är väl inte allt för mycket kvar att göra?

Besiktningsmässigt är de inget jättestort projekt, men ska den bli riktigt fin så är det en del att göra

168 Inlägg
25 augusti 2011
JiS skrev:
kricka_ skrev:

Besiktningsmässigt är de inget jättestort projekt, men ska den bli riktigt fin så är det en del att göra

Bara den är besiktad så kan man ju fixa resten eftersom när man har tid och lust. smile

632 Inlägg
26 augusti 2011
Trådstartare
kricka_ skrev:
JiS skrev:
kricka_ skrev:

Bara den är besiktad så kan man ju fixa resten eftersom när man har tid och lust. smile

Jo precis smile

632 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
Är inte så populärt att bilen står och skräpar, så blir den inte såld väldigt snart så blir de väl tyvärr att man får göra sig av med den på annat sätt, vilket skulle ta emot en del. Så jag påminner än en gång om att den är till salu smile

168 Inlägg
14 september 2011
JiS skrev:
Är inte så populärt att bilen står och skräpar, så blir den inte såld väldigt snart så blir de väl tyvärr att man får göra sig av med den på annat sätt, vilket skulle ta emot en del. Så jag påminner än en gång om att den är till salu smile

Lagt ut den på annons?

632 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
Lagt ut den på annons?

Ja smile Vart ute ett tag nu

2 121 Inlägg
14 september 2011
JiS skrev:
Lagt ut den på annons?

vad är priset?

168 Inlägg
14 september 2011
JiS skrev:
Lagt ut den på annons?

Tittat på blocket men inte hitta ja big_smile ingen som nappat alls?

Självlärd
3 083 Inlägg
14 september 2011
JiS skrev:

Vem är det som klagar? Grannen? Säg till dom att skita i vad ni har på eran uppfart smile

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

632 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
Hackev8 skrev:
JiS skrev:
Lagt ut den på annons?

vad är priset?

Beror på vad som ska me och så, men är ju lite svets kvar och nåt fel på bensinpumpen och så så är väl inte så jättedyrt, buda smile

http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_24 … 16&w=1
Senast redigerat av JiS (14 september 2011)

632 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
kricka_ skrev:
JiS skrev:
Lagt ut den på annons?

Tittat på blocket men inte hitta ja big_smile ingen som nappat alls?

http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_24 … 16&w=1 , jo har fått nåra bytesförslag och nån som ville köpa delar från den och så tongue

632 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
Vem är det som klagar? Grannen? Säg till dom att skita i vad ni har på eran uppfart smile

Nja grannen har allt skrot dom också, min syns knappt från gatan så ja är inte värre än dem, men mor min och gubben hennes vill inte ha den där tongue

Skrap
2 098 Inlägg
14 september 2011
JiS skrev:

Nja grannen har allt skrot dom också, min syns knappt från gatan så ja är inte värre än dem, men mor min och gubben hennes vill inte ha den där tongue

Det är ju så jobbigt när föräldrar osv, håller på att klagar när man försöker göra något bra. Usch.....När man vill göra något så är det inte okej, för dem.

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

632 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
JiS skrev:

Det är ju så jobbigt när föräldrar osv, håller på att klagar när man försöker göra något bra. Usch.....När man vill göra något så är det inte okej, för dem.

Ja de är lite jobbigt hmm

687 Inlägg
14 september 2011
Gå ner till 1500:- så ska du se att du får lite mer intresse.

632 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
volvo_Tobias skrev:
Gå ner till 1500:- så ska du se att du får lite mer intresse.

Är inget bestämt pris men får väl göra nåt sånt smile

Sök