18 januari 2011
Trådstartare
Hade den vackra äran att få besök av ett gäng individer i min bil som inte kunde skilja på ditt och mitt för ett tag sedan.
Mycket fint ljud stulet till ett ganska stort värde.
Personen/personerna hade tagit god tid på sig och verkade funderat ett bra tag hur han/hon skulle bete sig för att det skulle se så pass orört ut som möjligt.
Det som stals var följande:
En sluten baslåda av märket US blast med dubbla 12" basar. Lådan var militärfärgad och konerna likaså, (mycket ovanlig låda!)
Ett Slutsteg på okänt antal watt, plexiglas i mitten med någon neonliknande sken även den av märket US Blast.
En Stereo på 4x52watt av märket "Sony Xplod GT740". Importerad från USA, enligt min kännedom inte tillgänglig i Sverige?
Sakerna stals ur en röd Saab 900 i Blekinge - (Ronneby) på en parkering någon gång nu Januari. Bilen har varit avställd och icke i bruk av mig.
Jag vill gärna ha tillbaka mina prylar och värnar till alla som läser detta att kanske ha detta i åtanke om ni skulle råka se dessa saker till salu på blocket eller liknande.
Om någon lämnar ett tips som kan leda till att sakerna återfinns så kommer jag självklart lämna hittelön på 1500 Svenska riksdaler.
//Andreas