4509
Sök

Hjälp med forum om rally.

Batman
52 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
Hej!

Jag håller på med ett forum om rally och nu undrar jag om ni kan, ge lite tips om nya kategorier. Jag vill få allt perfekt innan jag lägger ut pengar på att annonsera ut sidan helt. Sen söker jag folk som kan sköta forumet, så det blir rent och snyggt.

www.rally24.se

MVH V-Me

Saab 9000cs "Siiben" - Projekt A
Saab 9000cse 2.0T "Importaren" - Projekt B

2 924 Inlägg
18 januari 2011
Känns omvänt... för att skapa något perfekt så krävs ekonomisk investering och en genialt genomtänkt marknadsföring av sig själv (CV) och sina planer för sidan.

Hur motiverar du folk att söka som forumsmoderatorer till din sida?

EDIT: efter en snabb titt på ditt forum så känns den inte speciellt Rally-inspirerad alls utan mer som vilken bilforum som helst...
Satsa på renodlade kategorier om endast Rally, om du vill komma någonstans...

~ Life is short, have FUN! ~

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
18 januari 2011
Chassie (som heter chassi på korrekt svenska) har du under både "Maskinellt" och "Chassie" - var ska man diskutera just chassi? Kategorin "Chassie" kanske skulle vara "Kaross" och där diskuteras plåt, rutor, färg osv kanske?

Jag tror som peegee att du tänker lite omvänt. Få användarna till sidan innan du gör allt för stort och pampigt. Ett forum "byggs" av användarna - inte tvärtom.

/Mattias

Batman
52 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
Oki ska nog lägga till att jag frågar här pga att få lite mer "rally känsla" i forumet. Jag ändrar allt om det behövs. Ska nog nämna att jag har licens för vBulletin med och har en kille som fixar med designen. Har lagt upp phpbb lite snabbt att få just kategorierna rätt. Jag tycker att nåt saknas/ser fel ut.

MVH Tomas

Saab 9000cs "Siiben" - Projekt A
Saab 9000cse 2.0T "Importaren" - Projekt B

671 Inlägg
18 januari 2011
Jag tycker du sitter på en bra ide låt det gå vidare och förändra efter vägen.

Sök