Idag var jag ledig så jag spenderade 3 timmar i garaget och fick väldigt mycket gjort!
Hela frontpartiet är nerplockat. Skärmarna ska även väck så småningom.
Fick även bort kylare, fläkt, tryckslangar, sug slangar och servopumpen.
Jag kommer att byta tillbaka till min tidigare kylare och se ifall den kyler lite bättre än min nuvarande.
Den är i koppar istället för aluminium. Väger betydligt mer men den kyler nog bättre då koppar leder värme bättre än alu.
Här har jag rensat ganska mycket och visar storleken på mitt monster till intercooler.
Det är sjukt hur fet den är alltså!
Lite grejer som satt på bilen innan. Man skymtar även luftkanalen till bromsarna på ena innerskärmen.
Det här fick avsluta dagen. Alla delar i en hög! Organiserat kaos kallas det nog för.
Visst fick jag bort mycket på några enstaka timmar! Täckte även för insuget så att det inte råkar hamna nå skit där.
Lite mer rensat i fronten, bara AC- och oljekylare kvar. Oljekylaren ska flyttas ner till ena hörnet då jag tycker att det blir för mycket saker framför vattenyklaren.
La lite skit bakom bilen också. Det gäller att ta vara på platsen! Haha. Här syns bägge mina fjäderbensstag ifall jag skulle vilja byta
Här är anledningen till att jag ska lacka bakluckan. Ett staket ramlade på bilen när den stod hos hans som skulle regga in bilen.
Men han skickade aldrig in några bevis till FB så jag står utan ersättning för det...
Saker går lite sakta pga att ett barn har flyttat in här, vi ska strax flytta till större plus jul och liknande så vi får se när jag hinner smita iväg till garaget nästa gång!