Bättre än inget iaf det ända jag har hört att att dom inte ska sitta kvar spec bra, men hoppas att mina sitter kvar ett tag iaf. Använde rikligt med sprit och rengjorde samt värmde dom väl innan dom vart monterade så det är bara att hoppas
:Hejsan kära garaget! Tänkte lägga upp lite bilder på mitt kommande projekt som är ett ljudbygge i min första bil, volvo 855 T5. Fick mitt körkort för 3 månader sedan och då drog direkt intresset för billjud igång, då jag har varit väldigt intresserad i hifi / pa innan! Så Jag hoppas att jag inte totalt misslyckas med detta projektet!
Kommer lägga upp så mycket bilder jag kan, dock så är kanske vissa av sämre kvalite då dom är tagna med en iphone 4 .
Jag har nästan alla delar till bygget hemma, det som fattas är front systemet och min 50mm2 kabel! Frontsystemet är beställt från tyskland och väntas nästa vecka så det får bli en överraskning! Även kabeln väntas nästa vecka!
Speccsen på bygget bli följande:
Slutsteg: 4x kicker sx 1250.1 för basarna samt 2x Zachry 4100 för front systemet. Basar: 4x Spl Dynamics SPL 380 D2 Batterier: 2x NSB 170 FT Mids: Secret Diskant: Secret Ljuddämpning: Feltemas Bitumen matta -.- Eq:Coustic EQ-7 Huvudenhet: Eclipse AVN 2227P
http://www1.garaget.org/gallery/archive/152237/1047022_gvxzlo.jpg Klart att man vart ivrig och ville testa, så det blev en gammal låda till en 15" hifibas och bära in den i polarens bil för lite test;) Dock så verkar det som att hålet var lite skevt, och basen ville inte riktigt passa. Och i brist på ork att hämta verktyg så blev det till att öka hålets diameter med en brödkniv som tog ca 15 -20 min...... Sedan så va ju de inte tillräckligt.
hur fick ni lös innertaket ?? jag har fastnat på att jag inte får lös krokarna till solskydden.. något frustrerande, har fått bort all plast och handtag i övrigt..