Hejsan, jag köpte bilen för ca 6 månader sedan och har sedan dess ändrat och lagat osv.
Jag har bytt det mesta jag kan komma på
Senast bytte jag LMM för bilen gick inte alls bra och nu går den "bra" igen dvs den laddar 1bar som den ska mycket bättre än vad den gjorde innan för LMM var kass. Problemet är att den laddar 1bar men tappar snabbt och går neråt mot 0.6 bar.
Jag tycker den är allmänt slö även om den laddar 1 bar så tar 0-100 över 10 sekunder vilket inte är normalt för denna bilen med chip 3. Kommer inte ihåg men orginal ska väll vara 7.5 sekunder eller dyl?
Iafall jag har filmat ett klipp där jag försöker visa lite hur det ligger till.
Jag kör i ettan och trycker, ibland stannar den vid 3000 varv och ingenting händer så då måste jag växla, denna gången gick det bra men när jag kommer till 3500-4000 varv så rycker bilen och ingen kraft kommer.
Den är slö helt enkelt. Jag börjar tröttna nu då jag har inga felkoder och allting är bytt som är slitage delar. Frågan är om det har något med bensintryck eller dyl att göra?
Ursäktar min okunskap och att det inte ger er så mycket information men kommentera och säg vad ni tror kan vara fel så diskuterar vi fram ett svar!
Ja jag har sökt men ingenting har hjälpt mig.
http://www.youtube.com/watch?v=cslhF2ZXD6MOBS Ljudkvaliten är jättedålig så sänk ljudet innan du startar filmen!!
Mvh