3196
Sök

Batteritid på desire hd?

467 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Hej.

Jag har köpt en desire hd nyligen. Hur länge bör batteriet räcka om man använder den ganska sparsamt? Med sparsamt menar jag att jag kollar mail o Facebook typ 3 gånger om Dan, lite småsurf och så. Kanske nåt samtal o nåra sms.

O vad kan man stänga av som drar massa ström? Telefonen drar väl inte mycket i viloläge eller?

Mvh Johan.

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

467 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Ingen?

Asså grejen e att mitt batteri håller en dag typ. o då använder jag inte telen mycket. vissa får sina att hålla 2 dar. vad ska jag göra för att få det så? Det snackas om att vissa program hindrar telefonen från att gå in i viloläge. Skärmen slocknar men den ligger o tuggar ändå. Hur gör jag för att få bort sånt?

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

116 Inlägg
30 januari 2011
Smsar, surfar och spelar jag lite på min desire. Så håller den typ 12 timmar. Drar jag ur laddaren när jag går upp på morgonen vid 7 så måste jag ladda den igen när jag kommer hem vid 18.00

Stänger jag av 3g så kan jag få telefonen att hålla 2+ dagar.

467 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Vadå stänger av 3g? Menar du det mobila nätet man surfar på eller?
Eller menar du att du kör med 2 g bara?

723 Inlägg
30 januari 2011
Hoffmeister2 skrev:
Vadå stänger av 3g? Menar du det mobila nätet man surfar på eller?
Eller menar du att du kör med 2 g bara?

svar ja

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98

116 Inlägg
30 januari 2011
Mobilt internet om jag säger så smile

Sök