Finns 2 lampor som utmärker sig från alla andra. Jag förutsätter att du är ute efter en laglig lampa. Alltså en lampa som inte överskrider 60 watt.
Det är Philips x-treme vision samt Osram Night breaker som är det bästa du kan hitta. Jobbat på AD-center och jobbar numera på Mekonomen. Philips är AD´s flaggskepp, medans Osrams är Mekonomens kan man säga..
Min personliga uppfattning är att Night Breakern ger mer ljus. MEN! Hållbarheten på dessa lampor är inte den bästa. Sitter en speciell gas i dessa som inte riktigt hänger med av någon anledning. Mer ingående kan jag dessvärre inte. Hållbarheten överskrider inte 6 månader. Mitt rekord är 4. Så sett så vinner Philips lampa.
Håller me
Tycker Osram har inte fått till de riktigt för o konkurera me Philips, än iaf.. om de nu är gasen el glödtråden! Men Philips är alltid ett säkert kort
Mina Night Breaker lampor dog efter typ 2 månader. Men NB Plus som jag har nu verkar hålla hur länge som helst, har nog hållt minst 2 gånger längre nu än vanliga NB. Och still going strong..