Istället för att göra en tråd för varje projekt du gör med bilen, gör en projekttråd för själva bilen istället.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Skriv det då! Blir så trött på folk att dom skriver skrikare
hehe okej men då ska jag inte skriva de då hur går de med golfen , vet inte om du kommer ihåg men jag och en polare fick en provlyssning i din bil på vallåkra i sommras
Istället för att göra en tråd för varje projekt du gör med bilen, gör en projekttråd för själva bilen istället.
Jo jag funderade på det men vet inte hur man bytar namn på tråden, så fick bli en annan tråd till detta, ska inte fortsätta på den andra tråden när jag är klar med det
Jo jag funderade på det men vet inte hur man bytar namn på tråden, så fick bli en annan tråd till detta, ska inte fortsätta på den andra tråden när jag är klar med det
om du går till första inlägget du gjorde i denna tråden så kan du ändra trådnamn där.
om du går till första inlägget du gjorde i denna tråden så kan du ändra trådnamn där.
aha okej, det var inte svårare än så , alla är ju nybörjare nån gång, tack för hjälpen:)
hehe okej men då ska jag inte skriva de då hur går de med golfen , vet inte om du kommer ihåg men jag och en polare fick en provlyssning i din bil på vallåkra i sommras
Antar du var han utan mössa som ligger på facebook och håller för öronen?
Antar du var han utan mössa som ligger på facebook och håller för öronen?
hehe ja de kan nog stäma men har inte sett någon bild länk ?
Vart det inga skyline bakljus?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Vart det inga skyline bakljus?
Nja det blir inte riktiga skyline som jag tänkt men det blir ju inspirerat från dom
fick låna en lokal på jobbet att plasta i så när jag kom till jobbet imorse lukda det fin fint i hela byggnaden. men hade snållat lite med plasten så fick dra på ett lager till. så här såg det ut när de andra lagret var på
indränkt
sen fick jag ett litet packet med innehåll av mina nya lampor, en strob och 2 diodslingor till dörrarna, hade jag tänkt iallafall
2 st på var sida, som skyline. Ska nog fan funka Eller vad tros säg vad ni tycker ska jag ha kvar kromet elr ska jag lacka den i mattsvart typ ?
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.