pukan2 skrev:
Carsnaudio skrev:
pukan2 skrev:
vart kan man hitta denna cd till ett bra pris.
Ställ istället frågan:
var ligger närmaste butik som kan ge mig support så jag får ut maximalt ur min nyköpta huvudenhet.
Kanske kostar någon hundralapp extra som om du väljer rätt butik är de bäst investerade pengar du spenderat på länge.
Läser om allt fler som sparar en hundring online och tror att man kan få gratis hjälp på nätet bara man lägger upp en film med sitt (o)ljud på youtube.
det vet jag redan vart det är o det är mds i hägersten. nyinköpt är den inte den är runt 1år gammal,
med andra ord så är det dags att byta men det är bara enligt mig, film på oljud har jag inte lagt upp och kommer inte göra heller. själv så tror jag att vitsen med detta forum är att hjälpa och att få hjälp när man nu behöver det men det med är bara enligt mig.
Tror du missförstod min text lite.
Det jag menade var att om du vänder dig till en lokal butik när du köper din nya huvudenhet kan de hjälpa dig med handfasta tipps IRL och inte över telefon, forum eller mail.
I Stockholm finns det några butiker som verkligen hjälper sina kunder och ger dem valuta för de extra kronorna prylarna kostar över disk.
Väger du sedan in fika/tweek/eventkvällar så är mervärdet enormt.
När det gäller e-butiker så finns det en handfull i Sverige som vet vad de pratar om, och dessa är riktigt bra.
Några är anslutna till butik och några är fristående.
Men 80% av e-butikerna samt kanske ännu högre andel "forumexperter" har en kunskapsnivå som är skrämmande.
Om man sedan även tar hänsyn till att vissa e-butiker baserar rabatterna till sina lakejer på forumposter och direktlänkar så ser man hur illa det är.
Det har hänt ett antal gånger att jag dömt eller synat dessa "experters" bilar på event under de senaste 5-10åren och flera av dem gör själva helt sjukt banala felkopplingar och konstruktionstabbar.
Många av de som sitter inne med mängder av matnyttig kunskap postar inte längre hjälp & tips online för det försvinner i allt skit och kommenterar man något blir man kallad "besserwisser"
Detta är förmodligen fel ställe att skapa en debatt om billjud men jag är 100% medveten om att den behövs.
Så är du nöjd med bemötandet hos MDS Hägersten och de kan hjälpa dig med dina önskemål så handla även din nya maskin där.
Eller besök alternativ i din omgivning.