Nästa vinter blir det antagligen att ta tag i inredningen som ratt, sätena och instrumentbrädan mm. Sen kan man väl tycka att det inte blir så mycket större projekt.
Sugen som fan på E85, får se om man kontaktar TM-Racing till våren
Kan lägga till en bild till som är tagen i samband med lackeringen i våras, storstädning/tvättning av mattor och tak.
Ahh! glapp mellan plastbitarna vid kylarna, hade samma på min efter större IC Autotech kan också vara ett alternativ om du ska trimma! APC finns så du kan välja mellan 98 okt och E85 (som dessutom bara finns under sommarhalvåret), är ju bra att köra 98 ibland för att rensa bort beläggningar och vid vinterförvaring då E85 drar åt sig vatten + att det är lite närmare men 850 är lite av TMR:s specialitet såklart.
Fått lite gjort idag. Slipa rent bromsoken och få dit dem nya handbromsvajrarna är väl det som är kvar, och fixa hem en vinkelmätare så jag kan spänna det sista på hjullagerna
Fått lite gjort idag. Slipa rent bromsoken och få dit dem nya handbromsvajrarna är väl det som är kvar, och fixa hem en vinkelmätare så jag kan spänna det sista på hjullagerna
Fick rullat ut den i solen idag och monterat högra framskärmen och slutröret, och städat garaget Nu är det inre/yttre styrleder som ska bytas,hjulinställning ska göras och fixa nya bakrutor till glasmästaren.