Låter som att vi är ett gäng från sveg som kommer ner för att se och lära inför vårt evemang i midsommar specielt för att lära oss Time-tree från Nitroz
låter bra! försök ta med några polare som är sugna på att köra "at the strip!"
///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Planeringen för körningarna såg ju bra ut för denna säsong! 1 körning varje månad, i stort sett. Kommer bli intressant!
Har du ihop bilen Jonathan?
nej inte direkt har inte ens börjat! jag börjar efter innebandy säsongen som tar slut i mitten av mars! blir stressigt men sen har jag ändå haft dåligt med dollars under hösten så jag hade ändå inte kunnat skruvat något!
///BMW 325 Turbo///
Låter som att vi är ett gäng från sveg som kommer ner för att se och lära inför vårt evemang i midsommar specielt för att lära oss Time-tree från Nitroz
a blir nog svårare här ifrån just ingen som är så sugen att åka långt o köra sönder hehehe
a blir nog svårare här ifrån just ingen som är så sugen att åka långt o köra sönder hehehe
ta en biltrailer
///BMW 325 Turbo///
Jag vill inte ha klistrat! Kommer gå sönder drivlina då Haha! Nerå,klart vi vill åka på klistrat! Försöka träna 60 fötter blir riktigt besvärligt utan klister..