2623
Sök

Inför: 30 april 2011 Test&Tune Linde Raceway ,Lindesberg

114 Inlägg
16 februari 2011
Trådstartare
street_cars skrev:
Låter som att vi är ett gäng från sveg som kommer ner för att se och lära inför vårt evemang i midsommar specielt för att lära oss Time-tree från Nitroz

låter bra! försök ta med några polare som är sugna på att köra "at the strip!" big_smile

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!

74 Inlägg
16 februari 2011
Jag tänker självklart vara med och åka då! Blir premiär på strippen för mig och mitt "lik" smile

Skam den som ger sig!

114 Inlägg
16 februari 2011
Trådstartare
aerojonas skrev:
Jag tänker självklart vara med och åka då! Blir premiär på strippen för mig och mitt "lik" smile

blir underbart jonas! ska bli kul att se pärlan åka down the strip!  big_smile  det kommer gå snabbt för dej! cool

///BMW 325 Turbo///

"Unloaded"
1 557 Inlägg
16 februari 2011
Dyker lätt upp och hoppas på fler omgångar på Lindebanan och att kommunen slutat vara hetsmongo =P

"When innovation meets passion!"

275 Inlägg
16 februari 2011
Mechanimal skrev:
Dyker lätt upp och hoppas på fler omgångar på Lindebanan och att kommunen slutat vara hetsmongo =P

Ja de får vi hoppas men några fina tävlingar kommer de allr att bli.

74 Inlägg
17 februari 2011
Planeringen för körningarna såg ju bra ut för denna säsong! 1 körning varje månad, i stort sett. Kommer  bli intressant!

Har du ihop bilen Jonathan?

Skam den som ger sig!

526 Inlägg
17 februari 2011
blir nog te att åka dit som publik och titta bara om man inte ska våga sig på licens kanske till och med

114 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
aerojonas skrev:
Planeringen för körningarna såg ju bra ut för denna säsong! 1 körning varje månad, i stort sett. Kommer  bli intressant!

Har du ihop bilen Jonathan?

nej inte direkt lol har inte ens börjat! jag börjar efter innebandy säsongen som tar slut  i mitten av mars! blir stressigt smile men sen har jag ändå haft dåligt med dollars under hösten så jag hade ändå inte kunnat skruvat något!

///BMW 325 Turbo///

BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
209 Inlägg
17 februari 2011
jonte_smte skrev:
street_cars skrev:
Låter som att vi är ett gäng från sveg som kommer ner för att se och lära inför vårt evemang i midsommar specielt för att lära oss Time-tree från Nitroz

låter bra! försök ta med några polare som är sugna på att köra "at the strip!" big_smile

a blir nog svårare här ifrån just ingen som är så sugen att åka långt o köra sönder hehehe

114 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
street_cars skrev:
jonte_smte skrev:
street_cars skrev:

a blir nog svårare här ifrån just ingen som är så sugen att åka långt o köra sönder hehehe

ta en biltrailer smilebig_smile

///BMW 325 Turbo///

BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
209 Inlägg
18 februari 2011
jonte_smte skrev:
street_cars skrev:
jonte_smte skrev:

ta en biltrailer smilebig_smile

Så sant

25 Inlägg
18 februari 2011
Aj fan,hoppas jag hittar en ny motor snart då.

114 Inlägg
23 februari 2011
Trådstartare
söppa och tomas! vi lär nog försöka få blomman att klistra 60foten iaf! det verkar vara folk som bangar om vi inte har det! dom lite värre bilarna!

///BMW 325 Turbo///

Livsnjutare
1 707 Inlägg
23 februari 2011
Klart ni ska ha klister, annars blir det tufft att sätta vettiga tider..

58 Inlägg
23 februari 2011
skulle tippa på att vi också kommer behöva klister så det lär vi göra smile

114 Inlägg
23 februari 2011
Trådstartare
bra men då börjar vi tjata lite om klister på minst 60foten!

///BMW 325 Turbo///

275 Inlägg
23 februari 2011
dom  måste  klistra.  annars  blir  de  snabbaste  börnen  på  201m.    kan  ju  förstås  vara  fräsigt

58 Inlägg
23 februari 2011
DickenSpielBurg skrev:
dom  måste  klistra.  annars  blir  de  snabbaste  börnen  på  201m.    kan  ju  förstås  vara  fräsigt

lol

74 Inlägg
23 februari 2011
Jag vill inte ha klistrat! Kommer gå sönder drivlina då big_smile Haha! Nerå,klart vi vill åka på klistrat! Försöka träna 60 fötter blir riktigt besvärligt utan klister..
Senast redigerat av aerojonas (23 februari 2011)

Skam den som ger sig!

German Engineering
9 083 Inlägg
23 februari 2011
Verkar som att intresset är riktigt stort big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sök