Jo självklart, jag skulle aldrig köpa en ny bil (90-tal och uppåt) för dom pengarna då det är bara som att kasta pengar i sjön i princip. Men sen finns det ju dom som inte vill äga gamla bilar utan vill ha nyare som är i fint skick (visst kan gamla vara i bättre skick än sprillans nya, men det kostar) och dom plöjer mer än gärna pengar i sjön
Och tänk såhär, utan dom får inte vi våra billiga och bra bilar
Jag har en bubbla cab redan som är bes o körbar men den behöver renoveras så det är därför jag vill ha en annan cab undertiden den renoveras.
Jag gillar ju vw men eos är för dyra o mk1 är för gamla jag har ju bubbla caben nu o mk3 vill jag inte ha o mk4 är ju igentligen en mk3 med 4 front . bmw e30 är ju läckra men börjar också bli för gamla e36 vill jag inte ha audi 80 cab vill jag inte ha heller volvo c70 är ett alternativ men dom flesta jag har sett har någon gräslig färg på cabtaket (ska va svart ) o är automat mb clk är ett alternativ men där är ju dom flesta bilarna silverfärgade o de vill jag absolut inte ha så som det ser ut nu är saab 900 - 9-3 og det bästa alternativet skriv gärna tips på bilar o vad som ni tycker är bra o dåligt med olika bilmodeler även tips på andra alternativ som ni tror kan va ett bra köp
Här är 2 som jag gillar men saaben är ju lite långt bort o volvon käns lite dyr även om det mesta är precis som jag vill ha det på den skriv gärna vad ni tycker om dom o tips på vad som är bra o dåligt saab har jag ganska bra koll på
Så sade jag också en gång i tiden, men har du bekantat dig med den? Jag skulle aldrig ha en E36, modellen som svek Bmw´s klassiska utseende och var förra årtiondets symbol för smaklös styling och slödder (Obs, ingen rasfråga så folk ej missförstår).
Men det finns en anledning till att det är en av märkets mest sålda modeller, som ironiskt nog med tanke på ovanstående parantes kan förkortas KKK; Komfort, kvalité och körglädje.
Man kör inte med utseendet eller andras fördomar, och en sexa är nästan ett måste i en cabriolet utan tak som dämpar tonerna bakifrån.
Jag har haft en 3 serie bil men det var en tds det enda jag tyckte om med den bilen var motorn
Jag gillar ju vw men eos är för dyra o mk1 är för gamla jag har ju bubbla caben nu o mk3 vill jag inte ha o mk4 är ju igentligen en mk3 med 4 front . bmw e30 är ju läckra men börjar också bli för gamla e36 vill jag inte ha audi 80 cab vill jag inte ha heller volvo c70 är ett alternativ men dom flesta jag har sett har någon gräslig färg på cabtaket (ska va svart ) o är automat mb clk är ett alternativ men där är ju dom flesta bilarna silverfärgade o de vill jag absolut inte ha så som det ser ut nu är saab 900 - 9-3 og det bästa alternativet skriv gärna tips på bilar o vad som ni tycker är bra o dåligt med olika bilmodeler även tips på andra alternativ som ni tror kan va ett bra köp
Här är 2 som jag gillar men saaben är ju lite långt bort o volvon käns lite dyr även om det mesta är precis som jag vill ha det på den skriv gärna vad ni tycker om dom o tips på vad som är bra o dåligt saab har jag ganska bra koll på
Så sade jag också en gång i tiden, men har du bekantat dig med den? Jag skulle aldrig ha en E36, modellen som svek Bmw´s klassiska utseende och var förra årtiondets symbol för smaklös styling och slödder (Obs, ingen rasfråga så folk ej missförstår).
Men det finns en anledning till att det är en av märkets mest sålda modeller, som ironiskt nog med tanke på ovanstående parantes kan förkortas KKK; Komfort, kvalité och körglädje.
Man kör inte med utseendet eller andras fördomar, och en sexa är nästan ett måste i en cabriolet utan tak som dämpar tonerna bakifrån.
Jag har haft en 3 serie bil men det var en tds det enda jag tyckte om med den bilen var motorn
Ok, värt ett försök i alla fall!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Kollat nått på camaro gen 3 cab? dvs från 87-92. Är toknöjd med min. Finns för mellan 70-100k, även gen 4 finns för de priserna men personligen tycker jag gen 3 är mycket snyggare. Ljudet från v8an är dessutom jävligt charmigt jämfört med en liten 4a. Även om saab säkert är fina bilar det med.
Går dessutom att åka 4 i även om baksätet inte är överdrivet stort...
Jag gillar ju vw men eos är för dyra o mk1 är för gamla jag har ju bubbla caben nu o mk3 vill jag inte ha o mk4 är ju igentligen en mk3 med 4 front . bmw e30 är ju läckra men börjar också bli för gamla e36 vill jag inte ha audi 80 cab vill jag inte ha heller volvo c70 är ett alternativ men dom flesta jag har sett har någon gräslig färg på cabtaket (ska va svart ) o är automat mb clk är ett alternativ men där är ju dom flesta bilarna silverfärgade o de vill jag absolut inte ha så som det ser ut nu är saab 900 - 9-3 og det bästa alternativet skriv gärna tips på bilar o vad som ni tycker är bra o dåligt med olika bilmodeler även tips på andra alternativ som ni tror kan va ett bra köp
Här är 2 som jag gillar men saaben är ju lite långt bort o volvon käns lite dyr även om det mesta är precis som jag vill ha det på den skriv gärna vad ni tycker om dom o tips på vad som är bra o dåligt saab har jag ganska bra koll på
Så sade jag också en gång i tiden, men har du bekantat dig med den? Jag skulle aldrig ha en E36, modellen som svek Bmw´s klassiska utseende och var förra årtiondets symbol för smaklös styling och slödder (Obs, ingen rasfråga så folk ej missförstår).
Men det finns en anledning till att det är en av märkets mest sålda modeller, som ironiskt nog med tanke på ovanstående parantes kan förkortas KKK; Komfort, kvalité och körglädje.
Man kör inte med utseendet eller andras fördomar, och en sexa är nästan ett måste i en cabriolet utan tak som dämpar tonerna bakifrån.
En turbo dämpar också avgasljudet en del
Den Monte carlo-gula Saaben har ju 200 hk T5-motorn och är därmed mer hållbar än de senare och går fri från oilsludge. Och den färgen är inte vanlig, den ser man inte varje dag
Det avgör du ju själv, men folk har och kommer fortfarande att åka jäkligt långa sträckor för rätt bil. Flyget upp och bilen hem typ Eftersom det är en 9-3 har den stabilare mekanik till suffletten än ng900 hade, vilket också är positivt. Verkar vara rätt OK pris också.
Jag gillar ju vw men eos är för dyra o mk1 är för gamla jag har ju bubbla caben nu o mk3 vill jag inte ha o mk4 är ju igentligen en mk3 med 4 front . bmw e30 är ju läckra men börjar också bli för gamla e36 vill jag inte ha audi 80 cab vill jag inte ha heller volvo c70 är ett alternativ men dom flesta jag har sett har någon gräslig färg på cabtaket (ska va svart ) o är automat mb clk är ett alternativ men där är ju dom flesta bilarna silverfärgade o de vill jag absolut inte ha så som det ser ut nu är saab 900 - 9-3 og det bästa alternativet skriv gärna tips på bilar o vad som ni tycker är bra o dåligt med olika bilmodeler även tips på andra alternativ som ni tror kan va ett bra köp
Här är 2 som jag gillar men saaben är ju lite långt bort o volvon käns lite dyr även om det mesta är precis som jag vill ha det på den skriv gärna vad ni tycker om dom o tips på vad som är bra o dåligt saab har jag ganska bra koll på
Så sade jag också en gång i tiden, men har du bekantat dig med den? Jag skulle aldrig ha en E36, modellen som svek Bmw´s klassiska utseende och var förra årtiondets symbol för smaklös styling och slödder (Obs, ingen rasfråga så folk ej missförstår).
Men det finns en anledning till att det är en av märkets mest sålda modeller, som ironiskt nog med tanke på ovanstående parantes kan förkortas KKK; Komfort, kvalité och körglädje.
Man kör inte med utseendet eller andras fördomar, och en sexa är nästan ett måste i en cabriolet utan tak som dämpar tonerna bakifrån.
En turbo dämpar också avgasljudet en del
Den Monte carlo-gula Saaben har ju 200 hk T5-motorn och är därmed mer hållbar än de senare och går fri från oilsludge. Och den färgen är inte vanlig, den ser man inte varje dag
Det avgör du ju själv, men folk har och kommer fortfarande att åka jäkligt långa sträckor för rätt bil. Flyget upp och bilen hem typ Eftersom det är en 9-3 har den stabilare mekanik till suffletten än ng900 hade, vilket också är positivt. Verkar vara rätt OK pris också.
Jag gillar också monte carlo gul så det får bli det eller svart när jag ska köpa bil
Så sade jag också en gång i tiden, men har du bekantat dig med den? Jag skulle aldrig ha en E36, modellen som svek Bmw´s klassiska utseende och var förra årtiondets symbol för smaklös styling och slödder (Obs, ingen rasfråga så folk ej missförstår).
Men det finns en anledning till att det är en av märkets mest sålda modeller, som ironiskt nog med tanke på ovanstående parantes kan förkortas KKK; Komfort, kvalité och körglädje.
Man kör inte med utseendet eller andras fördomar, och en sexa är nästan ett måste i en cabriolet utan tak som dämpar tonerna bakifrån.
En turbo dämpar också avgasljudet en del
Den Monte carlo-gula Saaben har ju 200 hk T5-motorn och är därmed mer hållbar än de senare och går fri från oilsludge. Och den färgen är inte vanlig, den ser man inte varje dag
Det avgör du ju själv, men folk har och kommer fortfarande att åka jäkligt långa sträckor för rätt bil. Flyget upp och bilen hem typ Eftersom det är en 9-3 har den stabilare mekanik till suffletten än ng900 hade, vilket också är positivt. Verkar vara rätt OK pris också.
Jag gillar också monte carlo gul så det får bli det eller svart när jag ska köpa bil
En ren svart bil är skitsnyggt
Tyvärr skulle det aldrig komma på fråga för mig eftersom det räcker med att åka 20 m på en grusväg eller i lite regnväder så ser den förjävlig ut sen
Så sade jag också en gång i tiden, men har du bekantat dig med den? Jag skulle aldrig ha en E36, modellen som svek Bmw´s klassiska utseende och var förra årtiondets symbol för smaklös styling och slödder (Obs, ingen rasfråga så folk ej missförstår).
Men det finns en anledning till att det är en av märkets mest sålda modeller, som ironiskt nog med tanke på ovanstående parantes kan förkortas KKK; Komfort, kvalité och körglädje.
Man kör inte med utseendet eller andras fördomar, och en sexa är nästan ett måste i en cabriolet utan tak som dämpar tonerna bakifrån.
En turbo dämpar också avgasljudet en del
Den Monte carlo-gula Saaben har ju 200 hk T5-motorn och är därmed mer hållbar än de senare och går fri från oilsludge. Och den färgen är inte vanlig, den ser man inte varje dag
Det avgör du ju själv, men folk har och kommer fortfarande att åka jäkligt långa sträckor för rätt bil. Flyget upp och bilen hem typ Eftersom det är en 9-3 har den stabilare mekanik till suffletten än ng900 hade, vilket också är positivt. Verkar vara rätt OK pris också.
Jag gillar också monte carlo gul så det får bli det eller svart när jag ska köpa bil
Förbered dig på att få putsa satan om du har en svart, men fan så snyggt det är när det är rent!
Den Monte carlo-gula Saaben har ju 200 hk T5-motorn och är därmed mer hållbar än de senare och går fri från oilsludge. Och den färgen är inte vanlig, den ser man inte varje dag
Det avgör du ju själv, men folk har och kommer fortfarande att åka jäkligt långa sträckor för rätt bil. Flyget upp och bilen hem typ Eftersom det är en 9-3 har den stabilare mekanik till suffletten än ng900 hade, vilket också är positivt. Verkar vara rätt OK pris också.
Jag gillar också monte carlo gul så det får bli det eller svart när jag ska köpa bil
Förbered dig på att få putsa satan om du har en svart, men fan så snyggt det är när det är rent!
Golfen jag har nu är svart o många av bilarna jag har haft har varit svarta så jag vet att det är lite jobb med den färgen men o andra sidan det finns få andra färger som är lika snygga som en ren svart bil men också är det få bilar som är så fula som en skitig svart bil
Jag gillar också monte carlo gul så det får bli det eller svart när jag ska köpa bil
Förbered dig på att få putsa satan om du har en svart, men fan så snyggt det är när det är rent!
Golfen jag har nu är svart o många av bilarna jag har haft har varit svarta så jag vet att det är lite jobb med den färgen men o andra sidan det finns få andra färger som är lika snygga som en ren svart bil men också är det få bilar som är så fula som en skitig svart bil
Jo precis, har ju också en svart bil så vet ju hur de är
Så sade jag också en gång i tiden, men har du bekantat dig med den? Jag skulle aldrig ha en E36, modellen som svek Bmw´s klassiska utseende och var förra årtiondets symbol för smaklös styling och slödder (Obs, ingen rasfråga så folk ej missförstår).
Men det finns en anledning till att det är en av märkets mest sålda modeller, som ironiskt nog med tanke på ovanstående parantes kan förkortas KKK; Komfort, kvalité och körglädje.
Man kör inte med utseendet eller andras fördomar, och en sexa är nästan ett måste i en cabriolet utan tak som dämpar tonerna bakifrån.
En turbo dämpar också avgasljudet en del
Den Monte carlo-gula Saaben har ju 200 hk T5-motorn och är därmed mer hållbar än de senare och går fri från oilsludge. Och den färgen är inte vanlig, den ser man inte varje dag
Det avgör du ju själv, men folk har och kommer fortfarande att åka jäkligt långa sträckor för rätt bil. Flyget upp och bilen hem typ Eftersom det är en 9-3 har den stabilare mekanik till suffletten än ng900 hade, vilket också är positivt. Verkar vara rätt OK pris också.
Jag gillar också monte carlo gul så det får bli det eller svart när jag ska köpa bil
Andromeda: Jo visst gör Turbon sitt, vågade dock inte ens nämna det med risk för att vi skulle spåra iväg på sug och turbomotorer igen.
Lägger dock en röst på en gul Saab, alltid roligt med färger som sticker ut!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Är inte det här väldigt billigt den är inte jätte intresant men den är nära o jag tycker att den verkar billig hade det varit en m3 e30 cab för dom pengarna hade jag köpt den direkt.
Är inte det här väldigt billigt den är inte jätte intresant men den är nära o jag tycker att den verkar billig hade det varit en m3 e30 cab för dom pengarna hade jag köpt den direkt.
Är inte det här väldigt billigt den är inte jätte intresant men den är nära o jag tycker att den verkar billig hade det varit en m3 e30 cab för dom pengarna hade jag köpt den direkt.
Är inte det här väldigt billigt den är inte jätte intresant men den är nära o jag tycker att den verkar billig hade det varit en m3 e30 cab för dom pengarna hade jag köpt den direkt.
Är inte det här väldigt billigt den är inte jätte intresant men den är nära o jag tycker att den verkar billig hade det varit en m3 e30 cab för dom pengarna hade jag köpt den direkt.
Oavsett hade ägaren fått betala mig 70´ för att synas i den bilen utan en papperspåse över huvudet.
Den är inte misstänkt billig, frågan är om det är en ok bil eller om "Väldigt fint skick" som vanligt betyder knappt körbar? Är den ok är det mycket cabriolet för pengarna, man kan tycka vad man vill om att den är "kebabig" men kan inte blunda för att ens 2x100.000:- på enbart delar inte gör 9-3 till hälften av den körmaskin en M3 cabriolet är. Är den nära så är den kanske värd en titt Jorgen? Står du inte ut så tappar en sådan bil inte mycket i värde; Inte inför våren/sommaren i alla fall!
Glöm inte att om inget annat hittar du garanterat någon ungdom som byter original belysning, njurar och fälgar på sin E36 rakt av mot det som sitter på bilen i annons. Han blir säkert nöjd, och M3an ser inte jävlig ut längre och stiger troligtvis i värde med...
Senast redigerat av Rquired (6 mars 2011)
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Är inte det här väldigt billigt den är inte jätte intresant men den är nära o jag tycker att den verkar billig hade det varit en m3 e30 cab för dom pengarna hade jag köpt den direkt.
Oavsett hade ägaren fått betala mig 70´ för att synas i den bilen utan en papperspåse över huvudet.
Den är inte misstänkt billig, frågan är om det är en ok bil eller om "Väldigt fint skick" som vanligt betyder knappt körbar? Är den ok är det mycket cabriolet för pengarna, man kan tycka vad man vill om att den är "kebabig" men kan inte blunda för att ens 2x100.000:- på enbart delar inte gör 9-3 till hälften av den körmaskin en M3 cabriolet är. Är den nära så är den kanske värd en titt Jorgen? Står du inte ut så tappar en sådan bil inte mycket i värde; Inte inför våren/sommaren i alla fall!
Glöm inte att om inget annat hittar du garanterat någon ungdom som byter original belysning, njurar och fälgar på sin E36 rakt av mot det som sitter på bilen i annons. Han blir säkert nöjd, och M3an ser inte jävlig ut längre och stiger troligtvis i värde med...
Den är nära man kan åka o titta utan att tycka att man ska ha en bil med sej hem det är + för att det är mörk till färgen o svart cab o inredning även om ratten är gräslig o måste byttas men jag gillar ju inte direkt e36 men jag tycker att det är misstänkt billigt , jag har ju inte direkt kollat efter en sådan bil så jag har ju inget o jämföra med
Är inte det här väldigt billigt den är inte jätte intresant men den är nära o jag tycker att den verkar billig hade det varit en m3 e30 cab för dom pengarna hade jag köpt den direkt.
Oavsett hade ägaren fått betala mig 70´ för att synas i den bilen utan en papperspåse över huvudet.
Den är inte misstänkt billig, frågan är om det är en ok bil eller om "Väldigt fint skick" som vanligt betyder knappt körbar? Är den ok är det mycket cabriolet för pengarna, man kan tycka vad man vill om att den är "kebabig" men kan inte blunda för att ens 2x100.000:- på enbart delar inte gör 9-3 till hälften av den körmaskin en M3 cabriolet är. Är den nära så är den kanske värd en titt Jorgen? Står du inte ut så tappar en sådan bil inte mycket i värde; Inte inför våren/sommaren i alla fall!
Glöm inte att om inget annat hittar du garanterat någon ungdom som byter original belysning, njurar och fälgar på sin E36 rakt av mot det som sitter på bilen i annons. Han blir säkert nöjd, och M3an ser inte jävlig ut längre och stiger troligtvis i värde med...
Den är nära man kan åka o titta utan att tycka att man ska ha en bil med sej hem det är + för att det är mörk till färgen o svart cab o inredning även om ratten är gräslig o måste byttas men jag gillar ju inte direkt e36 men jag tycker att det är misstänkt billigt , jag har ju inte direkt kollat efter en sådan bil så jag har ju inget o jämföra med
Precis, ingen tvingar en att slå till! Håller med dig om både färgkombination och utseende, men jag tror inte den ligger så fel i pris. M3 cabriolet brukar ligga runt 80-90.000:- om jag inte minns fel, och då ser de inte ut som den i annons utan är välskötta originalbilar med lägre miltal. De cabriolet jag hittar till salu nu ligger på 80´ och 75´ (Norsk), ingen av dem är helt original.
Min tanke var snarare att köpa stackarn, byta ut ratt, belysning och avgasrör till bättre begagnade original utan att göra förlust på bytet och sedan kanske sälja den efter sommaren och då snarare ha stärkt andrahandsvärdet eftersom den inte ser för jävlig ut längre?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Oavsett hade ägaren fått betala mig 70´ för att synas i den bilen utan en papperspåse över huvudet.
Den är inte misstänkt billig, frågan är om det är en ok bil eller om "Väldigt fint skick" som vanligt betyder knappt körbar? Är den ok är det mycket cabriolet för pengarna, man kan tycka vad man vill om att den är "kebabig" men kan inte blunda för att ens 2x100.000:- på enbart delar inte gör 9-3 till hälften av den körmaskin en M3 cabriolet är. Är den nära så är den kanske värd en titt Jorgen? Står du inte ut så tappar en sådan bil inte mycket i värde; Inte inför våren/sommaren i alla fall!
Glöm inte att om inget annat hittar du garanterat någon ungdom som byter original belysning, njurar och fälgar på sin E36 rakt av mot det som sitter på bilen i annons. Han blir säkert nöjd, och M3an ser inte jävlig ut längre och stiger troligtvis i värde med...
Den är nära man kan åka o titta utan att tycka att man ska ha en bil med sej hem det är + för att det är mörk till färgen o svart cab o inredning även om ratten är gräslig o måste byttas men jag gillar ju inte direkt e36 men jag tycker att det är misstänkt billigt , jag har ju inte direkt kollat efter en sådan bil så jag har ju inget o jämföra med
Precis, ingen tvingar en att slå till! Håller med dig om både färgkombination och utseende, men jag tror inte den ligger så fel i pris. M3 cabriolet brukar ligga runt 80-90.000:- om jag inte minns fel, och då ser de inte ut som den i annons utan är välskötta originalbilar med lägre miltal. De cabriolet jag hittar till salu nu ligger på 80´ och 75´ (Norsk), ingen av dem är helt original.
Min tanke var snarare att köpa stackarn, byta ut ratt, belysning och avgasrör till bättre begagnade original utan att göra förlust på bytet och sedan kanske sälja den efter sommaren och då snarare ha stärkt andrahandsvärdet eftersom den inte ser för jävlig ut längre?
Då är det inte så stor mening o köpa en bil som jag igentligen inte vill ha utan jag fick bara för mej att den var väldigt billig