3140
Sök

Köpråd cab upp till 100tusen

jorgen72
12 februari 2011
Trådstartare
Bubbla caben jag har är dålig men bes o körbar eftersom den är körbar så kommer jag nog inte renovera den förän jag har en annan sommarbil . Jag har tittat lite på saab 900 o 9-3 og cabar o då specielt på den här http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_900 … 18&w=3 men jag tycker att den är lite dyr för att va en 97 även om den är snygg , har även tittat lite på c70 cabar men det går bra med andra också men inte audi eller bmw o ej heller silverfärgade bilar . jag kan ge upp till 100t för en riktigt fin bil som jag vill ha men helst mindre. Skriv gärna tips o då också vad som är bra o dåligt med den bil modelen
Senast redigerat av jorgen72 (12 februari 2011)

796 Inlägg
12 februari 2011
jorgen72 skrev:
Bubbla caben jag har är dålig men bes o körbar eftersom den är körbar så kommer jag nog inte renovera den förän jag har en annan sommarbil . Jag har tittat lite på saab 900 o 9-3 og cabar o då specielt på den här http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_900 … 18&w=3 men jag tycker att den är lite dyr för att va en 97 även om den är snygg , har även tittat lite på c70 cabar men det går bra med andra också men inte audi eller bmw o ej heller silverfärgade bilar . jag kan ge upp till 100t för en riktigt fin bil som jag vill ha men helst mindre. Skriv gärna tips o då också vad som är bra o dåligt med den bil modelen

Tycker du ska satsa på en 9-3! Om det är något du undrar är det bara att fråga! Är oerhört nöjd med min smile

Hemma bra, garaget BÄST!

jorgen72
12 februari 2011
Trådstartare
mrpalmer skrev:
jorgen72 skrev:

Tycker du ska satsa på en 9-3! Om det är något du undrar är det bara att fråga! Är oerhört nöjd med min smile

Som det ser ut nu så blir det nog en saab cab, din va riktigt snygg

796 Inlägg
12 februari 2011
jorgen72 skrev:
mrpalmer skrev:
jorgen72 skrev:

Som det ser ut nu så blir det nog en saab cab, din va riktigt snygg

Najs! Jorå kommer lite uppgraderingar wink Är riktigt nöjd, du kommer inte ångra dig smile

Hemma bra, garaget BÄST!

jorgen72
13 februari 2011
Trådstartare
Saaben har jag ganska bra koll på men skriv gärna om det finns något bra eller dåligt med c70 eller om det finns någon annan bil ni tycker är ett bättre köp

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
13 februari 2011
Ska det vara en nyare Cab?
För gamla finns ju massor med Mustanger etc i bra pris smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

jorgen72
13 februari 2011
Trådstartare
Thunderbird88 skrev:
Ska det vara en nyare Cab?
För gamla finns ju massor med Mustanger etc i bra pris smile

Jag hade gärna köpt en musse cab men jag får ju ingen för 100t

796 Inlägg
13 februari 2011
jorgen72 skrev:
Saaben har jag ganska bra koll på men skriv gärna om det finns något bra eller dåligt med c70 eller om det finns någon annan bil ni tycker är ett bättre köp

Tycker inte om c70in, den är lite för mycket kebab enligt mig.

Hemma bra, garaget BÄST!

461 Inlägg
13 februari 2011
Mercedes SLK bra bil rolig att köra, inte samma innredningskvalitet som dyrare mercedes dock bättre än saab o volvo.

Alfa Romeo Spider, Toyota Mr2 och Mazda MX5 andra roliga cabar.

jorgen72
13 februari 2011
Trådstartare
M@sken skrev:
Mercedes SLK bra bil rolig att köra, inte samma innredningskvalitet som dyrare mercedes dock bättre än saab o volvo.

Ingen av bilarna va något för mej möjligtvis är clk ett alternativ men jag vet inte om 100t räcker till en sådan

461 Inlägg
13 februari 2011
jorgen72 skrev:
M@sken skrev:

Ingen av bilarna va något för mej möjligtvis är clk ett alternativ men jag vet inte om 100t räcker till en sådan

jodå CLK kan man få för runt 100k årsmodell runt 98-99.

vad vill du ha 2 sits eller 4 sitsig?

jorgen72
13 februari 2011
Trådstartare
M@sken skrev:
jorgen72 skrev:
M@sken skrev:

4 sitsig

Turbo lover
555 Inlägg
13 februari 2011
9-3 har mycket bättre konstruktion på sufflettmekanismen jämfört med 900 vars elmotorer kan krångla. Grymt snygga med Viggenpaket. En stor fördel med Saab-cabbarna jämfört med vissa andra bilar är att de har riktig glasruta bak (jämfört med tyska snik-cabbar wink)
Senast redigerat av Turbovin (13 februari 2011)

461 Inlägg
13 februari 2011
jorgen72 skrev:
M@sken skrev:
jorgen72 skrev:

4 sitsig

Okej då hittar man inga snygga cabar enlig mig om du inte vill ha Audi TT

796 Inlägg
13 februari 2011
M@sken skrev:
jorgen72 skrev:
M@sken skrev:

4 sitsig

Jo 9-3 är ett bra exempel på en snygg 4 sitsig! kolla på min smile

Hemma bra, garaget BÄST!

461 Inlägg
13 februari 2011
mrpalmer skrev:
M@sken skrev:
jorgen72 skrev:

4 sitsig

nja jag gillar inte cabar som bygger på sedaner, sen om det är SAAB eller BMW som designat spelar ingen roll. No offence smile

jorgen72
13 februari 2011
Trådstartare
Som det ser ut nu ligger saab cabarna bäst till men inget är bestämt är det mycke som skiljer mellan 900 o 9-3 og
Senast redigerat av jorgen72 (13 februari 2011)

796 Inlägg
13 februari 2011
M@sken skrev:
mrpalmer skrev:
M@sken skrev:

nja jag gillar inte cabar som bygger på sedaner, sen om det är SAAB eller BMW som designat spelar ingen roll. No offence smile

Okej okej smile

Hemma bra, garaget BÄST!

796 Inlägg
13 februari 2011
jorgen72 skrev:
Som det ser ut nu ligger saab cabarna bäst till men inget är bestämt är det mycke som skiljer mellan 900 o 9-3 og

Som någon nämnde ovan är caben bättre på 9-3 också är det riktig glasruta smile

Hemma bra, garaget BÄST!

jorgen72
26 februari 2011
Trådstartare
Vad tycker ni om den här själv tycker jag att den är ganska snygg o har ett vettigt pris men jag gillar inte inredningen det hade varit bättre om den haft svart eller grå inredning . skriv gärna vad ni tycker om bilen o priset även om det är någon som känner till om det är en bra bilaffär att ha o göra med o även om ni har ett tips på annan cab.

http://www.blocket.se/helsingborg/Saab_ … 18&w=3

Sök