3671
Sök

Någon som saknar sin Toyota Supra? Tråd 2

Tomten
1 065 Inlägg
1 maj 2011
#41
Nitr00x skrev:
jag är villig att betala en bra slant för den oxo
När åker vi smile


Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
1 maj 2011
#42
trailern sitter på dragbilen =P

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

Tomten
1 065 Inlägg
1 maj 2011
#43
Nitr00x skrev:
trailern sitter på dragbilen =P
Bara ringa så löser vi detta. Jag vet ju platsen tongue


Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
161 Inlägg
1 maj 2011
Trådstartare
#45
Det är inte värt besväret att hämta ens:P nu har någon vart där och sparkat sönder plåten på bilen. bara hoppas någon tänder eld på den så har man något att fota:)


OUTLAW1
2 maj 2011
#46
alltså ibland tänker garaget folket innaför boxen för mycket...

att den inte har chassinummer eller bara står i skogen väcker en del teorier...MEN

denna bil kanske är hemtagen som skrot pga skuren motor(därav att den sitter kvar men massa godis runt om är plockat).

Någon behövde kanske en fräsch inredning,dörrar,huv mm till sin egna supra..alternativt hade man en stulen supra hemma i garaget och ville sätta i en standard inredning samt ta chassinummret och helt enkelt få sig en legalt "stulen" supra..

Ibland måste man ju se utanför ramarna också...
Att den skulle blivit stulen och slaktad på plats visst varför inte...men inte fan tar man chassinumret då!

OM det nu skulle vara fb måste detta vara den dummaste supra ägaren i sverige som inte tog vara på motorn...även om den var kass hade den vart värd pengarna...sedan talar det iofs för fb när chassinummer och lättsålda delar(föutom motorn då) är borta...men varför tog man inte vingen då?
Fälgarna har den ju dessuotm rullat dit på..en tjuv hade ju bara sänkt ner skiten på backen..
Så jag rörstar på FB !

Ägaren har ju säkert fått ut sin del på  försäkringen nu så lipa inte alla supraägare..nu vet ni varför era försäkringar är dyra..
Kan ju bara säga en sak..Jävla tattare som gjort detta i vilket fall....Tragiskt att en supra slutar som ett skogsvrak..

Tomten
1 065 Inlägg
2 maj 2011
#47
Denniz-B skrev:
Det är inte värt besväret att hämta ens:P nu har någon vart där och sparkat sönder plåten på bilen. bara hoppas någon tänder eld på den så har man något att fota:)
Nja tror inte vi åker 40 mil för den men det är alltid kul o skojja om saker här på garaget eller andra forum för folk har en förmåga att vrida och vända på saker och i slut ändan så stämmer inget tongue


161 Inlägg
2 maj 2011
Trådstartare
#48
Tomten skrev:
Denniz-B skrev:
Det är inte värt besväret att hämta ens:P nu har någon vart där och sparkat sönder plåten på bilen. bara hoppas någon tänder eld på den så har man något att fota:)
Nja tror inte vi åker 40 mil för den men det är alltid kul o skojja om saker här på garaget eller andra forum för folk har en förmåga att vrida och vända på saker och i slut ändan så stämmer inget tongue
Haha det har du helt rätt i. Tråden har typ spårat ut sen jag publicera den, och jag har fått massa PM där folk nästan hotar mig när dom undrar vart den stårtongue


Tomten
1 065 Inlägg
2 maj 2011
#49
Denniz-B skrev:
Tomten skrev:
Denniz-B skrev:
Det är inte värt besväret att hämta ens:P nu har någon vart där och sparkat sönder plåten på bilen. bara hoppas någon tänder eld på den så har man något att fota:)
Nja tror inte vi åker 40 mil för den men det är alltid kul o skojja om saker här på garaget eller andra forum för folk har en förmåga att vrida och vända på saker och i slut ändan så stämmer inget tongue
Haha det har du helt rätt i. Tråden har typ spårat ut sen jag publicera den, och jag har fått massa PM där folk nästan hotar mig när dom undrar vart den stårtongue
ja du ser där smile



Sök