Skriftlig update idag då, motorn plockades ner lite, och mer kommer den att plockas ner, men de blir inte förens om 2 veckor, för nu e jag på väg upp till Sälen och nästa vecka blir det skola, men en update kommer att komma ha de gött så länge
Ja, då var det dax för en update, har inte hänt så mkt sedan sist men lite har man ju fått gjort, förlåt att man inte har uppdaterat tidigare men har inte varit i garaget på ett tag
Om ni undrar varför jag inte gör update så ofta, är det pga skola på annat håll och jobb när man är hemma, men när man väl är i garaget då händer det grejer
Läste lite om din motor oxå. Du borde putsa till kanalerna i toppen när den ändå är av samt fräsa av ngn millimeter på den för lite roligare kompförhållanden
Läste lite om din motor oxå. Du borde putsa till kanalerna i toppen när den ändå är av samt fräsa av ngn millimeter på den för lite roligare kompförhållanden
Stötfångaren får jag se om den ska av Ja de kan jag ju göra, men jag har dock ingen fräs, men jag kan höra med grannen som har hållit på med Ford motorer ett bra tag