Nu så börjar det hända grejer!! zeemax har enligt dom skickat grejjerna förra veckan och det verkar på fraktbolaget som att jag kommer få breddningen på torsdag den här veckan! Vet inte om man vågar ta ut segern i förskott men de kan inte hjälpas att man sitter och små ler!! Lägger upp bilder på grejjerna så fort det anlänt och jag kan slita mig från garaget
Nya Widebody kittet är äntligen hemma efter cirka 8 veckors väntan riktigt grymt kommer det nog bli! Sorry för den dåliga bilden! Fixar fler bilder så fort det börjar hända något!
Kolfiber baklucka på väg hemma om cirka två veckor skönt när det börjar hända grejer!!
Om jag inte tänkt fel nu så borde det dyka upp en kolfiber baklucka den här veckan bara att hoppas!! Vet inte någon som har erfarenhet av kolfiber huvar/bakluckor.. hur brukar kvalliten vara? alltså gjutningen? Laddargivetvis upp bild på den när den anlänt! I övrigt händer det inte så mycket på skylinen just nu då vi har en annan bil inne för hellack, men så fort den är väck så ska det köras på!
Okej ja seibon ska väl vara ett bra märke vad jag har förstått!! jag köpte dock en ganska billig variant från england så ja får hoppas den är bra gjord ändå. Dock ska den lackas så då gör det ju iaf inte så mycket om jag får lov att slipa och spackla lite på den!