Lacka "kjolarna", eller vad du nu vill kalla dom, röda runt om så kommer hela bilen se lägre ut. Det med svarta fälgar kommer bli grymmt. Samt röda bromsok
Lacka "kjolarna", eller vad du nu vill kalla dom, röda runt om så kommer hela bilen se lägre ut. Det med svarta fälgar kommer bli grymmt. Samt röda bromsok
Kjolarna är på g. Kommer nog längre fram i vår. Så åker nog en läpp på på bakluckan oxå samt dörrhandtagen ska lackas
Ja precis! Det är sådär jag skulle vilja ha det men har ingen lust att lägga en förmögenhet på nya fälgar. Därför tänkte jag att jag renoverar och lackar mina istället
Ja precis! Det är sådär jag skulle vilja ha det men har ingen lust att lägga en förmögenhet på nya fälgar. Därför tänkte jag att jag renoverar och lackar mina istället
önskar man själv hade råd att lacka om hela bilen samt fälgar och tona ruttorna sen gå över till steg 3 men plånboken verkar inte vilja
Börja med rutorna lacka om behöver du ju inte! Steg 3 kan du ju oxå vänta med
Ja men allt kostar ju så jävligt plus att sänk fjädrar skulle ju inte skada:) Kommer nog till våren lite små saker. Men steg 3 blir det iaf:P kul när de händer saker:)