[ ] * Rostlaga bilen [ ] * Renovera upp bak och framaxel [ ] * Bygga om inredning [ ] * Motorrenovering [ ] * Ny lackering [ ] * Bygga rostfritt avgasrör [ ] * Lacka fälgarna [ ] * Lackera smådetaljer till interiör och exteriör [ ] * Påbyggnad av kjolar [ ] * Lägga på boddy och hålrumsbehandla
Vad är planerna för exteriören, eftersom du sålt kjolpaketet? Jag tycker du ska hämta inspiration från www.clubjdm.se, kan bli riktigt bra.
Kommer följa projektet! Kul med fler s13 projekt
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Har många idéer.. Tackar för länken:D Kul att höra. Kommer uppdateras så ofta de bara går.
Mitt förslag är att skaffa ett liknande kjolpaket du sålde, eller helt enkelt köra OEM chassi, fixa en skön lack, coilovers, sjyssta fälgar och sänka på det.
Kan ju se ut antingen såhär:
Eller såhär:
En s13 som är byggd för att köras, men ändå ser diskret fet ut...
Vad är planerna för exteriören, eftersom du sålt kjolpaketet? Jag tycker du ska hämta inspiration från www.clubjdm.se, kan bli riktigt bra.
Kommer följa projektet! Kul med fler s13 projekt
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Har många idéer.. Tackar för länken:D Kul att höra. Kommer uppdateras så ofta de bara går.
Mitt förslag är att skaffa ett liknande kjolpaket du sålde, eller helt enkelt köra OEM chassi, fixa en skön lack, coilovers, sjyssta fälgar och sänka på det.
kjolpaketet du sålde var snyggt, men det finns massor att välja på te just S13. ta tid på dig o välja
Lycka till med bygget
Fick bli andra så länge. Men den ska fixas den också.. Mycket på en gång:P Nej jag gillar inte de. Ja jag ska ha ett jag själv tycker om eftersom jag ska köra med de sen;P Tack så mycket:D
bra det.. allt för många på denna sidan frågar andra om råd angåened fälgar, vingar, kjolpaket, stereo. m.m men då blir man i slutändan mest troligt besviken
bygg nu klart så lovar jag dig en tur i EVO´n om du vågar.