Ska du köra med orginaltanken igen blir det lite meck för den spänner man fast upp mot reservhjulsbaljan. Jag har själv gjort som du kapat o lagt igen med platt golv. Kolla min tråd så får du se.
Lycka till mvh
Min bror "H3llboy" har också gjort de. Visst att de är lite meck men har gott om tid på mig:P Ja de ska jag kolla.
Har lagt målningen lite åt sidan och börjat rensa karossen. Bilen är så gott som tom invändigt.
Den är även rensad i motorrummet eftersom jag får göra om allt jobb som den förra ägaren gjort för de blev mest kattbajs... Och som ni ser på bilden finns där en del rost uppe vid rutan som måste lagas. Ska plocka ut rutan innan de börjas lagas...
Alla kablar m.m är borttaget och nu är de dags att börja laga karossen.. Börjar med motorrummet...
Har slipat bort gammal färg m.m från vänster hjulhus... Fixade även ny svetstråd idag så nu är de dags att svetsa klart i motorrummet o sen slipa till de snyggt:D
måste säga att du har ett grymt bra projekt , likaså din bror . gillar det ni gör alltid kul när folk gör saker å ting ordentligt från början , vad blir det för lack på bilen ??? kanske lila metallic ???
måste säga att du har ett grymt bra projekt , likaså din bror . gillar det ni gör alltid kul när folk gör saker å ting ordentligt från början , vad blir det för lack på bilen ??? kanske lila metallic ???
Det tackar vi mycket för. Vi tycker inte de är lönt att inte göra de ordentligt och sen är de alltid kul med berömmelsen man får för de man själv gjort.. Japp alldeles rätt. Lila metallic eller flake:D
Åkte en sväng till garaget idag.. Slipade ner svetsningarna på vänster sida i motorrummet. Nu ska de bara kollas över sen är den sidan klar... Har börjat på högersidan också men ska vara klart imon iaf...