Har en nissan 200 sx s13 vinröd, 90a. Jag hade tänkt att köpa nya fälgar och är lite osäker på vart man kan hitta snygga fälgar till bra pris? Även om ni vet några fälgar som passar denna modellen bra. Tacksam för svar och andra förslag på fälgar
Dem var ju jättefula och kommer sitta dåligt i hjulhuset. Kolla på ett par XXR eller Rota till exempel i ett par manligare dimensioner, skulle bli myyycket snyggare!
men vafan du kan ju ine köpa et par fälgar som är 7 tum breda, kommer ju se tattigt ut ! du måste ju ha lite bredd och då är nog nästan rota det billigaste alternativet. Isf är det ju bättre att du väntar tills du har pengar att köpa ett par riktiga fälgar, för jag hade nog valt dom som du ha nu ist för dom som du länka
men vafan du kan ju ine köpa et par fälgar som är 7 tum breda, kommer ju se tattigt ut ! du måste ju ha lite bredd och då är nog nästan rota det billigaste alternativet. Isf är det ju bättre att du väntar tills du har pengar att köpa ett par riktiga fälgar, för jag hade nog valt dom som du ha nu ist för dom som du länka
17x7 ET40 med 25mm spacers sitter rätt fint annars
Pengar finns, annars hade jag inte frågat om smakval Men ROTA är liksom rättttt vanligt på nissan, man ska väl sticka ut lite.. Får se lite! Fortsätt bomba med förslag!
17x7 ET40 med 25mm spacers sitter rätt fint annars