Datum, plats med mera kommer (om det blir av) meddelas (tydligt) i god tid innan, ingen oro ... men jag håller just nu på och försöker fixa någonstans att vara. Jag har en känsla av att det kommer dyka upp (väldigt) många bilar och det behövs plats för det (garanterad plats så man inte helt plötsligt står utan när dagen är frammen).
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Datum, plats med mera kommer (om det blir av) meddelas (tydligt) i god tid innan, ingen oro ... men jag håller just nu på och försöker fixa någonstans att vara. Jag har en känsla av att det kommer dyka upp (väldigt) många bilar och det behövs plats för det (garanterad plats så man inte helt plötsligt står utan när dagen är frammen).
Är det bokad nu var träffen blir av? Ska försöka få med mig några fler!
Är det bokad nu var träffen blir av? Ska försöka få med mig några fler!
Nej, inget är bokat ännu. Jag återkommer med mer info när jag vet hur det blir.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Hum men borde inte typ sundsvall ligga i mitten av vårt land eller är det en synvilla när man kollar på kartan ? 100 mil till kiruna i norr å 100 mil till Lund
Skövde har ett bra läge som många kanske redan vet och det finns många som är itresserade som kommer att komma bara det publiseras att det är något att komma på.. själv har jag ingen egenbil att ställa ut men jag har vänner som kan blinga lite