RESULTAT OMGÅNG 8 - FrittSista omgången är avklarad och årets tävling är till ända! Här följer sista resultatet:
1.
Bild 9 Fotograf: fatlee Poäng: 312.
Bild 7 Fotograf: ponka Poäng: 273.
Bild 8 Fotograf: Norde Poäng: 194.
Bild 3 Fotograf: Goran_R Poäng: 174.
Bild 2 Fotograf: MadeByMe Poäng: 17______________________________________________________
Och resterande:
Bild 5 - Fotograf: ChevyII - Poäng: 15
Bild 12 - Fotograf: M@sken - Poäng: 13
Bild 1 - Fotograf: KimGw - Poäng: 11
Bild 11 - Fotograf: 51MM3 - Poäng: 2
Bild 10 - Fotograf: 2002tii - Poäng: 2
Bild 4 - Fotograf: twin_cam - Poäng: 2
Övriga deltagare hamnade tyvärr på noll poäng och redovisas därför ej mer än i bidragsinlägget.
Grattis till er alla! VINNARE AV ÅRETS GORG-FOTOGRAF 2011:
2002tiiTack alla som har ställt upp och deltagit och röstat under de 8 omgångar vi har haft detta år! Det har varit ett roligt år från vår sida och vi är tacksamma för att ni har deltagit i detta treårsjubileum! Hoppas ni tycker detsamma! Ni kan se den slutliga poängställningen på första sidan av denna tråd. Statistik och sammanfattning kommer nästa vecka.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRISUTDELNING:När: 19 november
Tid: Ca. 10.30 (eller strax där innan)
Var: Fotomässan, Stockholm (Älvsjö) Vi träffas utanför mässområdet. Exakt plats är ännu oklart men ev. vid en parkering eller vid ingång till mässan som är lätt att hitta.
Hur hittar jag dit? Bil: Kör E4/E20 söder om Sthlm City. Följ skyltar till mässan och Älvsjö.
Pendeltåg: Från Sthlm C till Älvsjö 8-12 ggr/timme. Restid ca. 9 minuter.
Jag är vilse, vad gör jag? Slå en pling till mig eller Patrik (2002tii) så försöker vi guida dig rätt.
Patrik: 070-7962453 Anders: 070-5720717
Vad gör vi: Vi träffas, skakar lite händer och lär känna varandra om vi sedan tidigare inte gör det. Därefter delar vi ut priser enligt olika kriterier och avslutar med att ta en gruppbild. För nån borde väl ha kamera med?
Därefter vandrar vi in på mässgolvet och tappar bort varandra. Nä, men skämt och sido...
Klockan 11.00 (varje heltimme) inleds en livefotografering av Audi A5 av proffsfotografen James Holm som sadlat om från actionfotograf till bilfotograf och bl.a arbetar för Audi Magasinet, Auto Motor & Sport, Top Gear, Magasin Åre, Plaza och CS Life. Kanske något som kan intressera oss bilfotografer? Är vi klar till 11 kanske vi kan gå dit gemensamt, annars gör han om det hela en timme senare.
Läs mer på länken här!Med andra ord, efter prisutdelningen är det fria händer och fötter att ta vägen vart man vill. Vore kul om många kom och deltog! På återseende!
Och som sagt, tack för denna säsong! Återkommer nästa vecka med lite statistik osv.
//Anders