Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
inte en enda låt här uppe som kommer spelas hos mig
kanske inte en sommarplåga men nå grymt irriterande är den
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
inte en enda låt här uppe som kommer spelas hos mig
kanske inte en sommarplåga men nå grymt irriterande är den
Den tror jag är en potentiell sommarplåga! Så jävla frän!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
http://www.youtube.com/watch?v=t3OKzYgE8tg helt klart
Kände för att hoppa från balkongen efter 7 sekunder:|
+1
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Hoppas vi slipper dendär Robyn på radion snart. Ingen styrka i rösten, ingen egen musiktyp, dåliga texter och jobbig musik... Trist person med.
Att du inte tycker hon har styrka i rösten, har dåliga texter, har jobbig musik och är en trist person kan du ju tycka, det är helt godtyckligt, MEN är det något som Robyn har så är det en egen musiktyp, hon sneglar inte på någon. Hon går sin egen väg, hon startade ett eget bolag för att få bestämma över sin musik helt och hållet.
Kanske ingen sommarplåga, Den är för mogen för det. Passar inte alla F14 och EPA-killarna. Men det körs varm hemma hos mej just nu iaf, och den är riktigt bra! Så jag tänkte passa på att tipsa!