angående spacers så kommer väll drivknutarna ta ganska mycket stryk eftersom du inte kör lungt på bana direkt? inte bättre att köpa fälgar med annan ET?
Tackar. Jo filma ska ja försöka göra. Har ett fäste för kamera i burkryset för kamera.
De har ja inte tänkt på. Hur mycke slitage då o var gör skillnaden på spacers VS annat ET ?
Bra!
Det här med et och spacers är så att med spacers så ökar du spårvindningen (om du inte köper fälgar med fel et och kompenserar med spacers) och ändrar du den för mycket så leder det till ökad påfrestgning av hjullager och bussningar. Med ET så ändrar du navets possition. Du ska ha så nära ET som möjligt som orginal (du har nog ET 35 orginal så du ska sikta på nått lägre ET. men som du fortfarande kan ha utan en allt för stor spårvidgning. Med spacers så "skjuter" du ju ut fälgen och ET på fälgen är hur långt ut eller in själva navet är på fälgen så du slipper spacers.
ju lägre ET ju längre ut är navet. Men som sagt det går att ha spacers om det inte blir en allt för står spårviddsförändring.
om du nu förstog? är inte jättehaj på det här än men men! försöker hjälpa till
Det är inget fel på bilen förutom att den brinner.