Kan ju kke berätta att inspirationen kan sprudla i morrn,men just nu känns det som att hus renoveringen ska få ta mesta delen av tiden.. Men nog ska de bli nåt ska du se Wiesel!
ahhh trist att du tappa motivationen .. vi kommer sakna våran öltunna på tävlingarna
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Kan ju kke berätta att inspirationen kan sprudla i morrn,men just nu känns det som att hus renoveringen ska få ta mesta delen av tiden.. Men nog ska de bli nåt ska du se Wiesel!
Låter vettigt, hade också lagt tiden på huset om jag hade varit i dina kläder. Återkommer när ditt bygge blir aktuellt igen:)
ahhh trist att du tappa motivationen .. vi kommer sakna våran öltunna på tävlingarna
haha Puttesnutten så lätt blir du inte av med mig,kommer dyka upp på tävlingarna ändå serru och då kan jag ju öla hela tiden!
haha Puttesnutten så lätt blir du inte av med mig,kommer dyka upp på tävlingarna ändå serru och då kan jag ju öla hela tiden!
ahhh de låter jue strålande
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
släng i en gamal bandare sen typ 2 st 5,25 på den o sen en hög till lågnivå omvandlare som du kopplar till biltemas ''största steg'' med de driver du en gamal pyramid 12" xD de blir ju askalas
jahapp nu känns de som jag fått lite motivation igen och lite inspiration! kommer handla en bil denna vecka eller nästa. Premiären blir den 28e i Borlänge på BRL streetmeet... blir nog ett budgetbygge få se vad man kan prestera med basar och steg för under 10.000:- Ni som känner mig vet vad jag satsar på för mål....