Blir en motor med starkare vev. h-profil. 531 topp planad portad stora ventiler och måne 7 kan lättat svänghjul!
lådan som ska i, 4vxlad m45
baklås
motorkuddar
405 toppen
portning av insprut
polera mpste man
rost
allt för mig
FÅR HOPPAS INTE ADMIN TAR BORT MIN TRÅD BARA FÖR ATT DET ÄR EN FOLKRACEBIL OCH INGEN "VANLIG" BIL! TYCKER FOLKRACEBILAR SKA VARA TILLÅTNA HÄR! TACK PÅ FÖRHAND ADMIN!
Om du nu ska bygga folkrace, varför lägga pengarna på h-profil stakar? Inte bättre å lägga dom på ett par fina förgasare? Ser väl bra ut annars om man räknar bort plastgrillen du satt dit.. Mvh
Om du nu ska bygga folkrace, varför lägga pengarna på h-profil stakar? Inte bättre å lägga dom på ett par fina förgasare? Ser väl bra ut annars om man räknar bort plastgrillen du satt dit.. Mvh
för h-profilsstakarna llåg hemma på en hylla, tyckte dom gjorde bättre nytta i bilen:) förgasare är inte ett allternativ tycker jag. insprut blirmycket rappare och jämnare sen ska de varvas så e de bra med h-profil och nya lager
Va ska du sätta fast tanken mer i? såg klent ut med endast ett band och så långtfram
går ju inte att sätta tanken längre bak liksom .. detta är ju varningstriangelsluckan längst bak.
Jag syftade på att bandet som håller i tanken satt så långt fram. Och va ja vet så är de inte nå 20cm som de ska va emellan, bara att de ska va 10cm emellan slang och kablar typ.. Sen går de ju få en förgasar bil att va rapp och gå jämnt, de är ju upp till dig hur du ställer i dom.. Wall kör ju med förgasare, kan ju inte klaga på att dom går kasst?
Va ska du sätta fast tanken mer i? såg klent ut med endast ett band och så långtfram
går ju inte att sätta tanken längre bak liksom .. detta är ju varningstriangelsluckan längst bak.
Jag syftade på att bandet som håller i tanken satt så långt fram. Och va ja vet så är de inte nå 20cm som de ska va emellan, bara att de ska va 10cm emellan slang och kablar typ.. Sen går de ju få en förgasar bil att va rapp och gå jämnt, de är ju upp till dig hur du ställer i dom.. Wall kör ju med förgasare, kan ju inte klaga på att dom går kasst?
Men wall är wall.... skillnad på motortrimmar proffs och "hemmatrimmare". visst förgarare är bättre om du har fräsha och riktiga och kan ställa in dom. hade en 245 me solex 45 er 531 topp port/plan stora ventiler och månen 8, extaktorgrenrör. den ville inte gå på grund av dom jävla solexerna. kör hellre på insprut och får en jämt och ren gång
inte hunnit gjort ngt med 245 då jag bytt koppling, växelåda och svetsat upp karossen på den andra folkraecbilen !
billyften kommer på fredag !
go smäll
MOTOR: b23 borrad t 2.5 L. 405 topp port/plan stora ventiler lättatsvänghlul enem kam mekaniskt insprut, extractorgrenrör. dåligt video men alltid något !