9-3 SS cab skrev:Smaken är som baken, det är ju lite spec. att ha svarta fälgar fast man ser dom ju inte då. Gillar alu look.
Mansfield skrev:9-3 SS cab skrev:Smaken är som baken, det är ju lite spec. att ha svarta fälgar fast man ser dom ju inte då. Gillar alu look.Jo det är det jag funderar över också. Man ser inte fälgarna alls när man kör med bilen men..Är det förresten någon som skulle kunna photoshopa en bild på min bild när jag har fälgarna på och göra de svarta så det ser VERKLIGT ut?
9-3 SS cab skrev:Mansfield skrev:9-3 SS cab skrev:Smaken är som baken, det är ju lite spec. att ha svarta fälgar fast man ser dom ju inte då. Gillar alu look.Jo det är det jag funderar över också. Man ser inte fälgarna alls när man kör med bilen men..Är det förresten någon som skulle kunna photoshopa en bild på min bild när jag har fälgarna på och göra de svarta så det ser VERKLIGT ut?Visst det kan jag fixa, lägg upp en bild någonstans bara som jag kan använda. Billigast är dock kanske att köpa svarta plåtfälgar
Miklen skrev:måste du lacka allt svart på dom då ?
carpan skrev:Håller med!