2885
Sök

Lacka SAAB-fälgarna svarta?

157 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
Tycker ni att jag ska lacka mina nya SAAB 3-spoke double EVO 17" svarta eller ska jag låta de va som de är?

Vet inte själv vad jag tycker så bvore mycket tacksam för era åsikter!

Audi S4 2.7 BiT Nordic

157 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
Okej, men ska de vara mattsvarta eller klara?

Audi S4 2.7 BiT Nordic

302 Inlägg
29 juli 2006
Smaken är som baken, det är ju lite spec. att ha svarta fälgar fast man ser dom ju inte då. Gillar alu look.

157 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
9-3 SS cab skrev:
Smaken är som baken, det är ju lite spec. att ha svarta fälgar fast man ser dom ju inte då. Gillar alu look.

Jo det är det jag funderar över också. Man ser inte fälgarna alls när man kör med bilen men..

Är det förresten någon som skulle kunna photoshopa en bild på min bild när jag har fälgarna på och göra de svarta så det ser VERKLIGT ut?

Audi S4 2.7 BiT Nordic

302 Inlägg
29 juli 2006
Mansfield skrev:
9-3 SS cab skrev:

Jo det är det jag funderar över också. Man ser inte fälgarna alls när man kör med bilen men..

Är det förresten någon som skulle kunna photoshopa en bild på min bild när jag har fälgarna på och göra de svarta så det ser VERKLIGT ut?

Visst det kan jag fixa, lägg upp en bild någonstans bara som jag kan använda. Billigast är dock kanske att köpa svarta plåtfälgar tongue

Miklen
29 juli 2006
måste du lacka allt svart på dom då ?

dARKiE
5 031 Inlägg
29 juli 2006
Tycker personligen att svart är riktigt ful, om man inte har en polerad kant, så man ialf ser att inte är plåtisar! big_smile

sen angående hur din bil blir med svarta fälgar hade ju vart lättare att säga om du haft en bild..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

126 Inlägg
29 juli 2006
först och främst tycker jag du ska säga vad du har för färg på dn bil!

157 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
9-3 SS cab skrev:
Mansfield skrev:
9-3 SS cab skrev:

Visst det kan jag fixa, lägg upp en bild någonstans bara som jag kan använda. Billigast är dock kanske att köpa svarta plåtfälgar tongue

Jag har lagt upp några bilder på bilen nu för er som vill titta, är inget att skryta med ännu men det ska bli ;P

Audi S4 2.7 BiT Nordic

157 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
Miklen skrev:
måste du lacka allt svart på dom då ?

Om du menar att inte alla ekrar ska vara det så.. jo det tror jag nästan, skulle nog se dumt ut annars. Om du menar själva kanten så vet jag faktiskt inte. Har tänkt att lämna in dem och få det ordentligt gjort direkt i så fall.

Audi S4 2.7 BiT Nordic

302 Inlägg
29 juli 2006
Va fasen du har ju samma fälgar som jag sad Kunde tidigare bara beställas till cabbar. Dvs om man inte gick in till Saab i efterhand o köpte några.

93 Inlägg
29 juli 2006
lacka dem inte svarta, de kommer se ut att du har vinterdäcken på med plåtfälg på långt håll.

302 Inlägg
29 juli 2006
Det jag gjorde ser för jäkligt ut men man får sig kanske någon uppfattning. Jag hade hellre lagt pengarna på att lacka kjolarna.

http://ww1.pureupload.com/public/16946/ggggg.gif

Edit: Eller en vinge
Senast redigerat av 9-3 SS cab (29 juli 2006)

120 Inlägg
29 juli 2006
Håller med!

157 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
carpan skrev:
Håller med!

Kolla även bilden i min andra tråd om någon som kan photoshopa min bil! Där har Gargoule86 gjort det mycket snyggt!

Audi S4 2.7 BiT Nordic

Sök