3444
Sök

"OceanMist" Projekttråd

Jag fick denna bilen av pappa April 2009, en 740 var inte den bilen han tänkt sig... En Renault Clio -05a tyckte han verkade betydligt bättre! Vi kollade även på Volvo 850 och diverse Bmw´n men det blev 740 endå :) Jag vela... Visa mer

Emelie Hallberg
193 496 Visningar
Uppdaterades senast 3 juli 2016
Wärmland
943 Inlägg
18 maj 2012
Härligt smile

Ööööööööööööh.....

Emelie Hallberg
829 Inlägg
31 maj 2012
Trådstartare
Bilen är nu lackad invändigt så som motorrum/dörrgångar m.m....
Utsidan skulle lackas antingen ikväll eller Måndag så till veckan får jag äntligen hämta hem den! smile

Hörs och syns man inte finns man inte heller :/
640 Inlägg
31 maj 2012
Fan har ju missat denna tråd men nu jävlar följer man 740:in här med smile  fortsätt med det fina jobet på den tongue

Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.
Don't Drink and Drive det dör för många på vägarna gör som mig visa att du bryr dig :)

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
31 maj 2012
Kul för dej! ta många bilder på ihopsättningen! big_smile

Har Röstat på din bil på Sonax tävlingen! smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

Emelie Hallberg
829 Inlägg
31 maj 2012
Trådstartare
Ja jag skall ta en hel del bilder tänkte ja alltid kul att ha kvar smile

Tack för din röst!

Jävel
2 018 Inlägg
1 juni 2012
najs!

You got to risk it, to get the biscuit :)

Volvonörd
1 187 Inlägg
1 juni 2012
Tycker mig känna igen den där bilden... Hmm har en lika i min telefon tongue hehehehehe Blir nog bra med nya färgen big_smile

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
1 juni 2012
komigen nu upp med bilder! big_smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

Emelie Hallberg
829 Inlägg
1 juni 2012
Trådstartare
MrLego skrev:
Tycker mig känna igen den där bilden... Hmm har en lika i min telefon tongue hehehehehe Blir nog bra med nya färgen big_smile

Haha du är ju där och ränner var och varannan dag så du har ju bra koll du wink
Lite för långt att åka för mig sad ja de hoppas ja smile

Volvonörd
1 187 Inlägg
1 juni 2012
Oceanmist skrev:
MrLego skrev:

Är ju där o hämtar delar till våran bil ju tongue Så det är lite svårt att undgå att se din räser... Men jag antar att du vill ha bilder eftersom jag tar några ibland wink men kan sluta skicka sådana om du vill det tongue hehehe

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Emelie Hallberg
829 Inlägg
1 juni 2012
Trådstartare
MrLego skrev:
Oceanmist skrev:
MrLego skrev:

Är ju där o hämtar delar till våran bil ju tongue Så det är lite svårt att undgå att se din räser... Men jag antar att du vill ha bilder eftersom jag tar några ibland wink men kan sluta skicka sådana om du vill det tongue hehehe

Haha ja skämta bara smile bra att du tar bilder så vet ja vad som händer tongue
Men till veckan tycker jag allt att jag ska få hämta hem bilen smile varit där länge nu..

Hörs och syns man inte finns man inte heller :/
640 Inlägg
1 juni 2012
Fan det blir nog jävligt bra med ny lack tongue

Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.
Don't Drink and Drive det dör för många på vägarna gör som mig visa att du bryr dig :)

Emelie Hallberg
829 Inlägg
3 juni 2012
Trådstartare
Blev uppringd av lackfirman idag, och det blir en liten uppdatering som ja inte hade tänkt mig tongue
MEN man måste väl våga prova något nytt smile hoppas verkligen att de kommer bli bra!
Bilen hämtas antingen imorgon eller tis! big_smile

292 Inlägg
3 juni 2012
imorgon låter som en bättre idé wink

Putsnörd!
277 Inlägg
4 juni 2012
Din 740 blir bara bättre o bättre, läste nyss igenom hela tråden och lite avis är man ju allt wink
Hoppas det blivit bra med nya lacken! big_smile

Det man inte vet, har man inte en aning om
Kolla gärna in min Volvo 740 Turbo och lägg en röst! :)

Emelie Hallberg
829 Inlägg
4 juni 2012
Trådstartare
golfmk_3 skrev:
Din 740 blir bara bättre o bättre, läste nyss igenom hela tråden och lite avis är man ju allt wink
Hoppas det blivit bra med nya lacken! big_smile

Jo de har kostat en hel del haha tongue men de är kul också smile nya lacken såg riktigt fin ut!

Emelie Hallberg
829 Inlägg
4 juni 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/115/114487/114487-d27d884895f92ea9f77e8e35c7d4184d.jpgHämtar bilen från Lacken imorgon så här ser den ut med nya lacken smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/115/114487/114487-421cdadceb8f66e44932efd7fb86e1ca.jpg
Tvättade av motorn nu ikväll smile fattas lite färg nu

Sök