Eleanor-Mannen skrev:
SilverDevil skrev:
Tjena ...
Jag om min grupp komm ner likte sent så vi missade den BMW men varför kom inte CREW och löste den direkt med han istället att alla ni ska stå här o beklaga er vad han gjorde och inte gjorde.
Jag har läst lite här nu om den E30 BMW som trodde att han var något,
Ärligt talat, Hade min bil vart där han la burn jag hade gått fram o dragit ut han ur bilen o då hade han fått slicka bort den som kom på min bil o sen hade man fått stryk.
Såna idioter lär sig inte för äns de får stryk.
CREW: Det ända sätte att få bort de som inte sköter sig är att gå fram o påpeka det på direkten, inga ord här på Garaget.org kommer hjälpa.
Ni är väll inte inte rädda för Eller?
Låter ju jävligt lätt att skylla på crew här då ja... jag såg allt, crew var vid biltema och tog hand om utställningen, så ser man e30 röklägga hela parkeringen, sen körde han iväg, så crew han inte göra ett skit, men dem misslyckade ifrån returbilen han dem stoppa inne på parkeringen, men de stoppade inte dem utanför parkeringen för de kunde ju inte crew göra något åt! Så sluta peka finger på dem, dem gjorde så gott dem kunde!!
Till Eleanor-Mannen!
Ja, det låter bra, men som crew, vad är de 3-4 pers????
Var var deras crew under tiden, jag kom dit såg inte en enda crew som ornade detta ! Då måste de ha vart få st i så fall.
Man ska ha folk vid ingången o utgången så ingen ska smita så lätt ifrån platsen ifall de inte har skött sig som de ska. eller hur??
när vi ordnade grejer här så skällde jag ut några på plats direkt o efter det så vart det lungt o fint o reglerna följdes direkt efter det.
Och OM DU var på plats varför ingrep inte du o dina vänner då i saken? eller saknar ni stake att springa fram o ingripa när något sådant händer, det är jo fan er stad så ni som är från HBG borde hjälpa er crew med allt ni kan så det går som planerat, Eller har missfröståt detta med att hjälpas åt?????
Det är jo fan för allas bästa att det inte händer sånna grejer o som igår med den BMW o vi slipper snuten Så alla som vill köra o visa upp bilar får göra det utan skador på sina bilar eller?
Men men, Jag ber om URSÄKT ifall CREW anser att jag har utalat mig fel i saken , men så ser jag på saken att man borde ha haft folk lite utsprid som vi ingång/ utgång så hade man sluppit såna idioter som han i detta diskutionen.