En fråga: Vi åker ett litet gäng härifrån Fkp, vet inte om det blir med 1 eller 2 BMW´s men om det blir i en 1 så får inte alla plats Finns det möjlighet till parkering för min Golf vid sidan av eller? Eller vågar man åka i närheten av träffen utan att få en korv på bilen?
En fråga: Vi åker ett litet gäng härifrån Fkp, vet inte om det blir med 1 eller 2 BMW´s men om det blir i en 1 så får inte alla plats Finns det möjlighet till parkering för min Golf vid sidan av eller? Eller vågar man åka i närheten av träffen utan att få en korv på bilen?
Mvh
Haha det är helt lugnt att komma även med andra bilmodeller. Dock så kommer vi att prioritera parkeringsplatserna närmast huset för de som ställer ut men det är ett stort område så det är bara att parkera där det finns plats
Tyvärr blir det inget för min del. Har temp problem på alpinan och hinner ej fixa det.
Ska desperat försöka lufta den en tredje gång dock.. Får hålla tummarna. Den går fint 50, 70, 110 vägar osv. Men så fort man får stanna vid cirka 3-4 rödljus så sticker tempen uppåt.. Suck.
Hoppas ni får lika trevligt som jag hade förra året där ialf om inte gudarna är på min sida!