3810
Sök

Angående: Bil träff i linköping den 1 elle 2 april?

954 Inlägg
31 mars 2011
Trådstartare
utan motorhuv e ju skit bra big_smile då kan du juh visa motorn wink tänk så ist big_smile men samla ihop massor folk o be dom ta med sig folk med osv osv big_smile

ramb0 skrev:
Det var inte menat "anti" utan bara att det inte var helt igenomtänkt... Men vi får se... Min bil står ju utan vinge och utan motorhuv, kannske kommer bara för att;)

315 Inlägg
31 mars 2011
Jag har startat en grupp på Ansiktssidan (facebook) som heter "Vi Bil Intresserade I Och I Närheten Av Jönköping"  Där jag har ställt frågan om folk vill hänga med.. Så det jag, och säkert dom andra, undrar är hur många kommer? Vi åker isf gemensamt från JKPG med ett gäng bilar om dom nu kan och vill smile

954 Inlägg
31 mars 2011
Trådstartare
oj fy fan yikes NICE smile tror faktiskt de kan bli många big_smile

Bennfors skrev:
Jag har startat en grupp på Ansiktssidan (facebook) som heter "Vi Bil Intresserade I Och I Närheten Av Jönköping"  Där jag har ställt frågan om folk vill hänga med.. Så det jag, och säkert dom andra, undrar är hur många kommer? Vi åker isf gemensamt från JKPG med ett gäng bilar om dom nu kan och vill smile

847 Inlägg
31 mars 2011
Bennfors skrev:

stana te i mjölby vid e4an så åker vi med wink

315 Inlägg
31 mars 2011
Intresset verkar ju tyvär just nu svalt =/  Ni har ingen lust att komma ner hit?? wink wink

847 Inlägg
31 mars 2011
Bennfors skrev:
Intresset verkar ju tyvär just nu svalt =/  Ni har ingen lust att komma ner hit?? wink wink

va nere på en träff i jkpg i lördags den va kass tongue en så pass stor stad och det kom max 10 bilar tongue

315 Inlägg
31 mars 2011
patrik90j skrev:
Bennfors skrev:

va nere på en träff i jkpg i lördags den va kass tongue en så pass stor stad och det kom max 10 bilar tongue

Jaså!?! =O Var det dig jag såg då kanske?? Jo, i helgen som var så var det inget drag tyvär. Jag hade den Guldiga V70N med en massa bass ur tongue

847 Inlägg
31 mars 2011
Bennfors skrev:
patrik90j skrev:
Bennfors skrev:

Jaså!?! =O Var det dig jag såg då kanske?? Jo, i helgen som var så var det inget drag tyvär. Jag hade den Guldiga V70N med en massa bass ur tongue

hmm kan det vart jag hade dock en seat leon och stod med en s40

315 Inlägg
31 mars 2011
Jaha! Då stod du mitt emot min bil nästan då ju ^^ Kom ut och prata nästa gång wink  Så att du kommer in i gänget big_smile

847 Inlägg
31 mars 2011
Bennfors skrev:
Jaha! Då stod du mitt emot min bil nästan då ju ^^ Kom ut och prata nästa gång wink  Så att du kommer in i gänget big_smile

tyckte mäst det va dåliga bilar där va din och saaben som va frecha typ ju yikes

315 Inlägg
31 mars 2011
patrik90j skrev:
Bennfors skrev:

tyckte mäst det va dåliga bilar där va din och saaben som va frecha typ ju yikes

Hehehe, nu blir polarn lite glad iaf wink  Dom andra hade mest sina vinterbilar ute kvar tyvär... Men vad är det för fina bilar i LKPG då?? Jag hade faktist tänkt att ta min polisbil upp isf wink  Den som jag har som visningsbild big_smile  Fast lite upp piffad och i med baslådan i den igen ^^

847 Inlägg
31 mars 2011
Bennfors skrev:
patrik90j skrev:
Bennfors skrev:

Hehehe, nu blir polarn lite glad iaf wink  Dom andra hade mest sina vinterbilar ute kvar tyvär... Men vad är det för fina bilar i LKPG då?? Jag hade faktist tänkt att ta min polisbil upp isf wink  Den som jag har som visningsbild big_smile  Fast lite upp piffad och i med baslådan i den igen ^^

här finns massa blnad annat min v70 wink

dra med dig några och kom vi kom två så kom ni med wink

315 Inlägg
31 mars 2011
patrik90j skrev:
Bennfors skrev:
patrik90j skrev:

här finns massa blnad annat min v70 wink

dra med dig några och kom vi kom två så kom ni med wink

Tyvär så verkar det som att allas ekonomi (inkl min) är lite dålig denna månad sad

36 Inlägg
31 mars 2011
tjena! Har bokat in träffen i kalendern, Blev ändrade planer, Så kör full bil från Jönköping
Kommer i min BMW

Bilplastreperatör
87 Inlägg
31 mars 2011
Är nog inte omöjligt jag svänger förbi och ser om det är något drag på de smile

954 Inlägg
1 april 2011
Trådstartare
bra folk big_smile ju fler som kommer ju mer drag blir de på de men dra med er massor med folk nu big_smile

124 Inlägg
1 april 2011
Kommer nog förbi med supran en sväng smile

5 Inlägg
1 april 2011
Jag tittar nog förbi big_smile

1 278 Inlägg
1 april 2011
tror inte att det kommer komma mycket folk. mest vinterbilar så som 740 osv.. menmen kul o träffas o snacka lite skit! men siktar på riktiga lkpg träffen senare i april ist!smile

Street Knight

36 Inlägg
1 april 2011
Men även att folk kommer med sina vinter bilar kan det ju bli en lyckad träff ändå. smile
Hoppas på att se lite drift och nattligaaktiviteter, Så ser fram mot det.
Ses imorn ;-D
syabo skrev:
tror inte att det kommer komma mycket folk. mest vinterbilar så som 740 osv.. menmen kul o träffas o snacka lite skit! men siktar på riktiga lkpg träffen senare i april ist!smile

Sök