2539
Sök

datorstol i racingstil?

126 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
hejsan, för ca ett halvår sen såg jag en hemsida där dem sålde en kontorsstol/datorstol med hjul i sportstil, alltså recaro/sparco/bride typ (dock självklart inget av dem märkena).

är det någon som har sidan där stolen finns så vore jag tacksam om ni kunde skriva den här!

MVH

3 113 Inlägg
30 juli 2006
man kan ju köpa något av dom märkerna och lägga en ställning under med hjul big_smile
bara priset som svider till

fasen vad skönt det skulle vara smile

Semper Fi

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
30 juli 2006
ja jag har oxå sett såna....ingen som vet var dom finns? Skulle gärna vilja ha tag på såna.

Allt för den där jävla hatten!

3 113 Inlägg
30 juli 2006

Semper Fi

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
30 juli 2006
Mja..jo...tror att RECARO har tillverkat egna,...ser ungefär ut så....

Dom såg inte så dumma ut....man måste ju sitta riktigt när man surfar på garaget.org.wink
Senast redigerat av THEBADGUY (30 juli 2006)

Allt för den där jävla hatten!

117 Inlägg
30 juli 2006
Jag har oxå sett såna förut. Men det var i FK´s katalog, men där står det inga priser. skulle vara fränt att ha en sån på kontoret

126 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
nej jag menar inte sånna som fanns på sidan akke skrev, den jag menar va inte läder utan ännu mer sportigt tongue

någon annan som vet (btw, jag är säker på att det va en svensk sida jag såg den på!)

EDIT: har också för mig att dem kostade något på 900, gissar på 995 riksdaler!
Senast redigerat av eftifo (30 juli 2006)

1 436 Inlägg
30 juli 2006
Jag såg ett stolsunderrede á la kontorsstol till vilken man monterade en vanlig sportstol.
Tyvärr vet jag inte vilken shop det var, men det var en ifrån de länksamlingar som finns på forumet.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Fisketokig
2 997 Inlägg
30 juli 2006
sweclockers hade en som moddat en riktig sportstol på kontorsstolsunderdel, måste vara billigast och borde vara enkelt

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

126 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
tror inte det är särskilt billigt, hitta en sportstol till en bil för under tusenlappen till mig ;D

sen tillkommer underrede med!

126 Inlägg
6 augusti 2006
Trådstartare
lite bump då, förlåt men fan jag får så sjukt ont i ryggen av denna jäävla stol tongue

INGEN SOM VET?

787 Inlägg
6 augusti 2006
eftifo skrev:
lite bump då, förlåt men fan jag får så sjukt ont i ryggen av denna jäävla stol tongue

INGEN SOM VET?

Köp en rallystol för 1000 spänn och dra fast på ett annat underrede bara, som någon redan skrivit?

256 Inlägg
6 augusti 2006
eftifo skrev:
tror inte det är särskilt billigt, hitta en sportstol till en bil för under tusenlappen till mig ;D

sen tillkommer underrede med!

jag tror att dom har nå billigt skit på jula butikerna www.jula.se

BMW Power
2 362 Inlägg
6 augusti 2006
Bättre att köpa lite mer "kvalitets" saker?. www.nakab.se

995:-

http://shop.eject.se/RaceSport/images/SSM7000.jpg

Edit: såg sedan att du ville ha med hjul i sportstil? hmm
Senast redigerat av FugitivE (6 augusti 2006)

BMW, bogsering med wire :/

787 Inlägg
6 augusti 2006
Perfect! kan knappast bli bättre,.... om du inte bygger en slags lådbil med ratt, pedaler och stol så...
Så kan du ju lira bilspel till du kräks sen,...

126 Inlägg
6 augusti 2006
Trådstartare
aa fast endå, det är ju bara underrede, så ska man köpa en ''racesport'' stol med, billigaste kostar liksom 3600 så så det blir ju 4600 för en stol som man ens inte använder i bilen tongue

EDIT: kan dock vara den jag har sett och jag inte har läst så att jag trodde att man fick med stolen tongue
Senast redigerat av eftifo (6 augusti 2006)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
6 augusti 2006
fan kevin du kom visa den inanan ja tänkte ;P e sj sugen på den riktigt ball ju

EDIT fan de va ju bara underedet som kosta tusen spänn nu ja inte sugen längre;P
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (6 augusti 2006)

Bmw osv..

Linköping
181 Inlägg
6 augusti 2006
jag har en sådan stol,hemma byggt.. här är en bild. blev inte den bästa bilden orkar inte ta om tongue
http://files.upl.silentwhisper.net/uplo … 20-atz.JPG

3 113 Inlägg
6 augusti 2006
denna tråd låter bara mer o mer som "pimp my datastol"
Senast redigerat av AkkE (6 augusti 2006)

Semper Fi

Linköping
181 Inlägg
6 augusti 2006
fränt tongue kan tilläga att jag även har stol värme i min stol wink*kan va bra o ha på vintern*

Sök