2599
Sök

Eftersnack: Vårträffen i gislaved lördag 2 april

686 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
tjena tjena tänkte att för er som har nått att prata om som gäller träffen som va skriv i denna tråden.

OBS detta va inte ett RR event som många trodde.

RushRacing

686 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
vart en kväll då man fick gasa av sig lite men gick även sj på en böter på 2800:- .

dem som fick böter fick ej för att dem racade utan polisen sköt me lasern och stoppade bilar som tex nån lampa ej funkade osv eller om man körde me både dimljusen och halvljus.

Citerar från den andra tråden om denna träffen.

Kroat skrev

Slapp bötern som tur va.. Han gick fram å såg ut som ett frågetecken så jag sket i att stanna  utan spann loss å gasade på istället då jag vet att han inte kan flytta sig från sin plats (:

Jävligt surt för er som drabbades

Men dom som höll i de ska man ej skylla på.. Dom har inte gjort något fel.. Olaglig street race är olaglig street race..
RR har mer koll, ja.. Men även om DOM hade hållt i detta så hade de kunnat hända samma sak då polisen va så pass långt bort.

jag tyckte detta va rätt skoj dock inte många som körde tråkigt nog..

När RR har träffar så har vi faktiskt folk tillochmed längre bort från där polisen stod nu. RR har flertalet personer utsatte lite här och var så att man kan förhindra att mer än 20bilar får böter för fortkörning osv.dvs att detta kan inte och har aldrig hänt på våra träffar.
Hos RR finns det även avspärrningsband på plats. och kommer ej mötande bilar

men som sagt man kan ej skylla på någon för att man får fortkörnings böter det har man sig själv att skylla för men det är dock bra & snällt när det finns folk som har koll på saker och ting så en massa personer slipper få böter.

mvh Akki
Senast redigerat av WHITE--RR (3 april 2011)

RushRacing

fälg fantast
1 086 Inlägg
3 april 2011
tjena akki , vi från kinna kom dit, var rätt trevligt, men det MÄRKTES att det inte var en RR träff,
sammla ihop er och bestäm träff snarast !!!

mvh ferdi

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

686 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
snart är det dags för rr´s premiär träff kan jag lova bara håll ögonen öppna på forumen

RushRacing

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
3 april 2011
synd att man inte fick veta om detta, hade lätt kommit!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

255 Inlägg
3 april 2011
Från mig som höll i kvällens "nöjje", det var inte direkt planerat att polisen skulle infinna sig på plats då Hoffmaestro var i parken. sånt som händer, fick inte heller tag på någon frivillig som ville stå vid målet, så fick bli som det blev. Och tanken var att vi skulle köra i anderstorp från början, men vägen var tyvär för dålig! Ska jaga fatt på lite fler intresserade, och nästa gång så går jag via klubben ist, och det blir då förhoppningsvis mycket bättre!

Tanken från början var att vi skulle kolla på varandras bilar, vara sociala, sen köra ett race eller två, men tyvärr så kom snuten... Men tycker iaf att kvällen slutade bra, trots allt 1½ timme ståendes med snuten..

Gör det ordentligt eller ge fan i det!

1 271 Inlägg
3 april 2011
var lite skönt att man inte blev stanna igår tongue blev om körd 2 gånger av polisen och körde förbi två kontroller

250 Inlägg
3 april 2011
WHITE--RR skrev:
vart en kväll då man fick gasa av sig lite men gick även sj på en böter på 2800:- .

dem som fick böter fick ej för att dem racade utan polisen sköt me lasern och stoppade bilar som tex nån lampa ej funkade osv eller om man körde me både dimljusen och halvljus.

Citerar från den andra tråden om denna träffen.

Kroat skrev

Slapp bötern som tur va.. Han gick fram å såg ut som ett frågetecken så jag sket i att stanna  utan spann loss å gasade på istället då jag vet att han inte kan flytta sig från sin plats (:

Jävligt surt för er som drabbades

Men dom som höll i de ska man ej skylla på.. Dom har inte gjort något fel.. Olaglig street race är olaglig street race..
RR har mer koll, ja.. Men även om DOM hade hållt i detta så hade de kunnat hända samma sak då polisen va så pass långt bort.

jag tyckte detta va rätt skoj dock inte många som körde tråkigt nog..

När RR har träffar så har vi faktiskt folk tillochmed längre bort från där polisen stod nu. RR har flertalet personer utsatte lite här och var så att man kan förhindra att mer än 20bilar får böter för fortkörning osv.dvs att detta kan inte och har aldrig hänt på våra träffar.
Hos RR finns det även avspärrningsband på plats. och kommer ej mötande bilar

men som sagt man kan ej skylla på någon för att man får fortkörnings böter det har man sig själv att skylla för men det är dock bra & snällt när det finns folk som har koll på saker och ting så en massa personer slipper få böter.

mvh Akki

Iofs när man väl tänker på de.. så har jag alldrig sett nån få böter när rr håller i det.

Får ta tillbaka lite av de jag sa,sorry

186 Inlägg
3 april 2011
Fisse skrev:
Från kinna,var med och kan säga att trots att polisen kom,vilket man nästan förväntar sig att dom ska göra så va de mycket trevligt...hoppas på fler såna träffar...

MVH//fisse..

Ps träff i borås imorgon klockan 18ºº vid McDonalds(Vid borås arena) ni är hjärtligt välkomna!!!

Imorron när imorrn!! de va länge sen man va i borås big_smile,

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!

186 Inlägg
3 april 2011
Tur att man fick punka på skyen, för annars hade ja stått där som alla andra me böteslapp!!

Vi kör en RR-träff ganska snart!!

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!

bappelsin
390 Inlägg
3 april 2011
sj fick man 1200kr i böter... men det va trevligt att träffa på lite folk tongue

bappelsin
390 Inlägg
3 april 2011
MadeByMe skrev:
synd att man inte fick veta om detta, hade lätt kommit!

har funnits en tråd på detta ett tag sen har det funnits på facebook me...

bappelsin
390 Inlägg
3 april 2011
Adiii skrev:
Fisse skrev:
Från kinna,var med och kan säga att trots att polisen kom,vilket man nästan förväntar sig att dom ska göra så va de mycket trevligt...hoppas på fler såna träffar...

MVH//fisse..

Ps träff i borås imorgon klockan 18ºº vid McDonalds(Vid borås arena) ni är hjärtligt välkomna!!!

haha adis lär dej läsa big_smile

250 Inlägg
3 april 2011
passos skrev:
Adiii skrev:
Fisse skrev:

MVH//fisse..

haha adis lär dej läsa big_smile

hahaha tongue

8 883 Inlägg
3 april 2011
Då tråden uppenbarligen handlar om racing så låser vi här.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök