3407
Sök

Angående: opelträffar under 2011

6 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
Jag har sökt och kollat runt på internet efter om det möjligtvis är någon bilträff i år för Opel, men hittar bara för alla märken på samma träff eller bara Volvoträffar men inga för Opel.
Så jag tänkte att jag kunde höra med er om någon har hört något eller vet om det blir några opelträffar framöver? smile

Om inte, är det några av er som skulle vara intresserade av att åka på någon sådan, eller är det bara jag? Man kanske kan få ihop ett gäng och själva träffas och snacka med varann? smile

379 Inlägg
3 april 2011
ja skulle lätt haka på.men bäst skulle va om alla sammlades efter elmia osså radar man upp alla bimärken i grupper de hade nog sett skit snyggt ut mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

6 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
Jo det hade det smile men det är inte alla som ska dit (läs jag) så det blir inte så lätt då. Men hade vart kul om man kunde få ihop ett gäng vid ett annat tillfälle å ha en träff då.
Letade efter träffar förra året också utan resultat, så jag hoppas verkligen det blir någon nu i år tongue

781 Inlägg
8 april 2011
En Opel-träff i Södra Sverige ställer jag lätt upp på:)

6 Inlägg
9 april 2011
Trådstartare
anderz_1 skrev:
http://opelsportclub.com/

ååh.. den sidan hade jag helt missat :o Tusen tack för länken, ska genast studera den noga! big_smile

6 Inlägg
9 april 2011
Trådstartare
marbling skrev:
En Opel-träff i Södra Sverige ställer jag lätt upp på:)

Nämen så trevligt, en till som hakar på big_smile säg gärna till om du hör ngt om ngn träff! smile

781 Inlägg
9 april 2011
Välkommen o snacka Opel på Elmia i Påsk!Vi har egen monter o finns där hela Påsken.wink

6 Inlägg
10 april 2011
Trådstartare
marbling skrev:
Välkommen o snacka Opel på Elmia i Påsk!Vi har egen monter o finns där hela Påsken.wink

Tack smile det hade jag gärna gjort om jag skulle dit, men ska ner till svärföräldrarna och vara där över påsk, så det får bli en annan gång smile

6 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
Någon som ska till träffen som är i Sunne i sommar? smile

Sök