tror att fjädringen på min är bytt till original tycker den är väl hög för att vara sportline
eller så inbillar jag min bara :o ska gå ingeom besiktnings papprena sen och se om de är nån anmärkning på fjädringen... har besiktnings papprena från 90 -> 03 och har de varit nån anmärkning där så har bilen blivit inlämnad på merca verkstad och repad senaste 8 åren vet jag dock inte hur det ser ut... men gubben som hade bilen ska tydligen ha varig rätt petig så det kan vara bytt
tror att fjädringen på min är bytt till original tycker den är väl hög för att vara sportline
Ingen större skillnad förren du ställer dig bredvid en likadan. Då ser den vanliga ut som en SUV. Nåja... Haft en sänkt 300E och den vill jag minnas var riktigt nervös på vägen. Jobbig att köra på motorväg och vid transport från A till B. Så som en W124 ska köras.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
jamen bilen går hur bra som helst efter vägen nu och ligger som ett strykjärn men det är snyggare med sänkt bil dock så kommer man snednöta däcken vilket inte är allt för roligt ? :p
tvångstankar? kan jag inte påstå att vi har, men de blir ju jävligt mycke snyggare om man sänker? varför köper man större fälgar? jo för att de ska bli finare, ungefär samma sak.