den ska sitta i en VW passat -03 och är slutstegsmatat, Det är en sony xplode 12" är det nån som kan ge mig en cirka Volymuppskattning till baslådan jag tänkte bygga, det blir en sluten låda
Ja gillar att tillverka mina egna delar till bilar :)
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Det finns både runda och "femkantiga" av den serien, dessutom både röd och svart kon på den femkantiga. Därför behövs fullständigt modellnamn för att veta vilken bas det handlar om.
Det finns både runda och "femkantiga" av den serien, dessutom både röd och svart kon på den femkantiga. Därför behövs fullständigt modellnamn för att veta vilken bas det handlar om.
även silvrig femkantig (har en 15" hemma) och svart med "golfbollstruktur" men men, sony själva rekar väl 22L+ bas till den nya har ja för mig. skulle 30L va för stort kan man ju fylla upp lådan med nåt.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Enligt vad jag får fram så bör det vara XS-L121P5, stämmer det?
Som Frippe_L skriver, runt 30 liter borde funka. Basreflex ska också gå bra tycker jag, har kikat på en sån utifrån parametrarna till XS-L121P5. Behöver inte vara så väldigt mycket större egentligen.
Enligt vad jag får fram så bör det vara XS-L121P5, stämmer det?
Som Frippe_L skriver, runt 30 liter borde funka. Basreflex ska också gå bra tycker jag, har kikat på en sån utifrån parametrarna till XS-L121P5. Behöver inte vara så väldigt mycket större egentligen.
jamen då ska ja köra på 30 liter bra bra
Ja gillar att tillverka mina egna delar till bilar :)