Plus att jag måste försöka växa upp med billekandet och allt. Visst vill man ha en bil som går utav självaste han där nere, men det får man ta när man har mer pengar att tillgå.
japp och så får man ta konsekvenserna när det går sönder med hehe kostar det med ne jag är inte mkt för sånt utan få min tyskstuk det är allt. sen hk och sånt ligger i andra hand för mig over and out hehe
man skiter inte ut pengar direkt , iofs har jag gjort det nu i 2 månader men nu börja det bli tomt i tarmen..
det är ju trots allt en smaksak.. och den va bra med för jag körde massa grejjer på den med
Oh ja! Tycker dock de är häftigt på ratlookade gamla golfar och jettor, men inte när man har en sådan clean bil i övrigt
som sagt! smaken är som baken det blir utan korg till royal fitment iaf.. sista körningen i år sen besiktas den och ställs av för smått renovering under vintern
Jag vill tacka er som röstade på min bil.. det betyder oerhört mkt för mig, fast jag inte vann ( Royal Fitment )
Stancenation kontaktade mig på plats och ville fota min bil så min bil blev fotade under royal fitment träffen och gatbilar.se vill ha reportage om mig och min bil
ja tackar men den där käftsmällen satt stenhårt på dig såg jag iaf hahahahaahahahaha märktes gott o väl
Haha trodde inte du skulle byta fälgar direkt Men kom på att det inte va dom som jag tänkte köra på så den tog inte så hårt ändå Men dom satt snuskigt bra!
ja tackar men den där käftsmällen satt stenhårt på dig såg jag iaf hahahahaahahahaha märktes gott o väl
Haha trodde inte du skulle byta fälgar direkt Men kom på att det inte va dom som jag tänkte köra på så den tog inte så hårt ändå Men dom satt snuskigt bra!
trodde inte jag heller men med ett sådant bra erbjudande så kan man inte motstå nu har min dröm gått i uppfyllelse