3333
Sök

Jobba extra på nätterna åt NTM - Distribution AB?

217 Inlägg
11 april 2011
Trådstartare
hej någon som vet ungefär vad man får i lön på en månad och vilka dom vanligaste arbetstiderna är om man jobbar extra på nätterna åt NTM - Distribution AB asså dela ut tidningar med bil?

är sugen på det och funderar att ringa in och höra ifall dom har något ledigt extra jobb
men är det värt det att jobba där innan sitt heltids jobb)??

4 005 Inlägg
11 april 2011
Vore inte det enklaste, att fråga arbetsgivaren vad du får för lön?...?..................?

123 Inlägg
11 april 2011
Tja, körde själv ut tidningar ett tag med bil och jag kan väl säga att lönen betalade bensinen sen var det slut.

217 Inlägg
11 april 2011
Trådstartare
okey då är det ju inte värt att göra det

Muttley
11 april 2011
Inte med tanke på att om du redan har heltidsjobb så lär du inte palla i längden. När ska man sova isåfall?

Menar du att du får använda din egna bil ? . Isåfall är de ju skit.

217 Inlägg
11 april 2011
Trådstartare
helst deras bilar om man har sin egen så går man ju inte plus så mycke

Muttley
12 april 2011
Om de har cykelrundor så lär du få börja med det. Tidningsdelare här var ju rena pisset. skratta när de sade vad man fick i lön.

4 005 Inlägg
12 april 2011
tkd_rille skrev:
Om de har cykelrundor så lär du få börja med det. Tidningsdelare här var ju rena pisset. skratta när de sade vad man fick i lön.

vad fick du?

Muttley
12 april 2011
linuslinje skrev:
tkd_rille skrev:

vad fick du?

Tror de var runt 5000 för en cykelrunda smile. Förvisso inte så stor. Men för 5 tusen för att slippa sova på nätterna gör man ju inte. Nu kommer jag inte ihåg hur många nätter de ville att man skulle jobba men jag gick inte på den niten.

Sök