Håller med , ser bra ut. PS Vet ni av nån intreserad av mitt projekt så har jag beslutat att sälja till förmån för en 4wd som jag även kan köra vintertid.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Håller med , ser bra ut. PS Vet ni av nån intreserad av mitt projekt så har jag beslutat att sälja till förmån för en 4wd som jag även kan köra vintertid.
Jasså ska du sälja bmwen? Vad tänker du sälja den för då?
Jasså ska du sälja bmwen? Vad tänker du sälja den för då?
Skulle helst vilja byta mot en awd i någon form. Jag har plöjt ner på tok för mkt pengar i min e30 och inser att det får jag inte igen men kommer nån med 55.000:- i handen så byter den ägare.
Inte sälja bygg klart och kör!
Japp, ska ju göras klar men blir för mkt bilar på gården så för att skaffa annat så måste minst en bil bort men troligen åker både Saaben och e30n
Ikväll blev det att måla motorutrymmet, så nu är det blank och fint Sivert kom förbi idag också och hjälpte till, han fick stå för att ratta sprutan. Det blev full grett!
Sivert målar, kung.
blank och fint.
Före lack.
Efter att ha kapat, spacklat, slipat och målat. Dock mobil bild då kameran dog.
Nu återstår bara lite små pill innan motorn åker i.
Happ, blev lite idag med. Börja linda in kabelhärvorna i motorutrymmed med vulkband men de tog slut så får köpa mer imorgon. Sen fixa jag även en pluspol, tack till johan som sponsra med lite grejer
Testade att montera extraktor grenrören, dom ska självklart också målas innan dom sätts dit på riktigt.
Borrade ett hål.
Slipade en plexiglas skiva.
Och en pluspol är fixad
Blev lite skrap där på kittet så måste lägga in en färgdutt där.