varför måste den stå så länge ? ska titta efter din nya tråd
Planen till e30'in blev en aning större nu så blir att ha den att stå en stund tills man har bättre inkomst. Och jo, kommer nog följa ditt projekt så kan meddela då jag hämtat e36'an! borde va ca. 2 månader tills dess nu
varför måste den stå så länge ? ska titta efter din nya tråd
Planen till e30'in blev en aning större nu så blir att ha den att stå en stund tills man har bättre inkomst. Och jo, kommer nog följa ditt projekt så kan meddela då jag hämtat e36'an! borde va ca. 2 månader tills dess nu
Lycka till med ditt nu, väntar på updates
aha lätt att det spårar ur ja säg till så man kan titta in den! Updates kmr ikväll eller imorgon
Har börjat plocka ihop bilen lite och de är skoj att skruva dit istället för att plocka isär Börja med att rulla ut den ur garaget för första gången sen påsk och tvätta av den lite. Har satt upp tanken och kardan iallafall. Väntar på lite bromsgrejer som ska komma på tisdag. Då ere bara skruva ihop det sista + få på lite färg där det vart ytrost och där jag la igen antennhålet. Har även tappat bort min 8:as långa hylsa också hoppas jag hittar den :p
Ser ju lite fult ut med 14" hjul, men det får duga tills jag hittar nå schysst 16-18"are. Min svåger hamna även på bild. Se så glad han är över att se min bil
Tvätta av tanken... som var rätt sktig.
Men under all skit fanns en tank i rätt schysst skick.
Lite nya slangkämmor är ju schysst!
Torka av kardan lite också innan den åkte upp. blev ju lite skillnad som synes. Obs bara halva torkad på bilden
händer de nåt me bilen?? tänkte ja skulle komma förbi nån dag å kolla lite på den om de går bra?? nu har man äntligen flyttat igen å fått mycke bättre garage så nu ska ja bara få hit mina bilar så ska ja oxå sätta igång