2303
Sök

Www.bilrost.com

196 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
Någon som har någon erfarenhet utav detta företaget (www.bilrost.com) i uppsala? Verkar vara ganska duktiga.

Men deras hemsida ser ju ut som ett skämmt... Är de seriösa?

mvh defuncta

Permanent Solutions to Common Problems!
http://www.hitman.us/main.html

196 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
Ingen som vet något om företaget?

Osponsrad
1 631 Inlägg
23 april 2011
Smutskastning och dessutom verkar dom ha dålig koll på mazdan.. den är iallfall inte sex år gammal, den är betydligt äldre.

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

1 339 Inlägg
23 april 2011
BudgetDunkaren skrev:
Smutskastning och dessutom verkar dom ha dålig koll på mazdan.. den är iallfall inte sex år gammal, den är betydligt äldre.

Kanske var 6 år gammal när dom skrev det? Enligt loggen har dom hållt på länge tongue

Verkar seriösa men tar också bra betalt därefter...

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 241 Inlägg
23 april 2011
defuncta skrev:
Någon som har någon erfarenhet utav detta företaget (www.bilrost.com) i uppsala? Verkar vara ganska duktiga.

mvh defuncta

Vad är det för fel på deras hemsida undrar jag?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

196 Inlägg
25 april 2011
Trådstartare
Vettemannen skrev:
defuncta skrev:

mvh defuncta

/Benny

Den är väldigt simpel gjord, väldigt krångligt menysystem och ingen seriös layout. Sammanfattningsvis så ser det ut som att någon gjort den i slutet av 90 talet.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 241 Inlägg
25 april 2011
defuncta skrev:
Vettemannen skrev:
defuncta skrev:

mvh defuncta

/Benny

Den är väldigt simpel gjord, väldigt krångligt menysystem och ingen seriös layout. Sammanfattningsvis så ser det ut som att någon gjort den i slutet av 90 talet.

Det är inte ett dugg bättre med en proffsig hemsida men resten är skit, jag tar hellre en sådan här hemsida om produkten är bra. (Med reservation om produktens kvalité då jag inte vet ett dugg om den). Jag bara kommenterade hemsidans utséende. Ni får inte se detta som nåt sett att se ner på företaget.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Sök