Att efter cruisingen pressa in alla vid badhuset känns väl inte så super, trångt att komma ut o in osv. Förslagsvis en träffpunkt efter cruisingen är ju sveaplan, belysningen är alltid tänd 24/7 och det är en stor parkering med 2 utfarter/infarter vilket gör de enklare för alla, samt att de fortfarande är inne i stan?
Att efter cruisingen pressa in alla vid badhuset känns väl inte så super, trångt att komma ut o in osv. Förslagsvis en träffpunkt efter cruisingen är ju sveaplan, belysningen är alltid tänd 24/7 och det är en stor parkering med 2 utfarter/infarter vilket gör de enklare för alla, samt att de fortfarande är inne i stan?
Något helt annat - _r0bin såg att du hade som framtidsplaner baksäte i skinn - kan rekommendera katzkin.com - de gör überjävliga prylar
Mitt baksäte är redan i skinn men finns brännmärken efter cigg sen tidigare ägare samt att sömmarna börjat släppa på några ställen, men ja ska ta och kolla in det;) Tack.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
24 maj 2011
Jag funderade på det, men du skulle bara chasa ut mig för jag är så jobbig så jag åkte hem istället! Måste säga att 2k RPM resonansen i parkeringshus = NICE!