3318
Sök

Inför: Eskilstuna Träffen #2 28 Maj

591 Inlägg
26 maj 2011
Hoppas på att komma  kul med lite träffar utanför Stockholm smile

DB-Jägarn

Finntrollet
640 Inlägg
26 maj 2011
för min del spelar det ingen roll var vi är, jag har mycket gummi och en hög bil, så vägbulor och lite kanter tar jag mig förbi. smile

så länge man slipper glas på vägen och cyklande småglin vid bilarna! smile

Jo vars.

242 Inlägg
26 maj 2011
Informerar om att det är ett annat evenemang ute vid tuna park på lördag:
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1 … iksakerhet

Huruvida det här ställer till det har jag ingen aning om, men det kan vara bra att veta det innan och ha en Plan B.

63 Inlägg
26 maj 2011
Phed skrev:
Informerar om att det är ett annat evenemang ute vid tuna park på lördag:
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1 … iksakerhet

Huruvida det här ställer till det har jag ingen aning om, men det kan vara bra att veta det innan och ha en Plan B.

Är lugnt dom är borta när vi kommer dit:)

Watch out for the sleeper
Team Kombi Racing

1 515 Inlägg
26 maj 2011
Phed skrev:
linuslinje skrev:
Fakking pride? Jag röstar som tidigare, Slagsta+Mekonomen+Sveaplan. Där finns det gott om plats! Ingen jävla fjolla på min bil!

Är inte ett dugg förvånad över ditt ordval med tanke på vilka tattarbilar du kör, trångsynta bondeslödder.

Hahah +1, Tack Phed - Där fick jag mig ett gott skratt! lol

Dock tror jag inte att Polisen bryr sig ifall en karavan åker däremellan vid Godisland, flera gånger sätt raggar-träffar åka via den vägen utan att något händer smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

242 Inlägg
26 maj 2011
Audi_powah skrev:
Phed skrev:
linuslinje skrev:
Fakking pride? Jag röstar som tidigare, Slagsta+Mekonomen+Sveaplan. Där finns det gott om plats! Ingen jävla fjolla på min bil!

Är inte ett dugg förvånad över ditt ordval med tanke på vilka tattarbilar du kör, trångsynta bondeslödder.

Dock tror jag inte att Polisen bryr sig ifall en karavan åker däremellan vid Godisland, flera gånger sätt raggar-träffar åka via den vägen utan att något händer smile

Om du pratar om den delen av drottninggatan som är avstängd för vanlig biltrafik och endast är för buss och taxi kan det bli bekymmer om det rullar förbi sminkade grisar med neonljus undertill hela kvällen. Anledningen till att det är ok för raggarna är för att polisen inte vågar säga ett skit, men ett gäng tjackade streetraceare är dubbel bonus inför semestern vet du.
Senast redigerat av Phed (26 maj 2011)

1 515 Inlägg
26 maj 2011
Phed skrev:
Audi_powah skrev:
Phed skrev:

Om du pratar om den delen av drottninggatan som är avstängd för vanlig biltrafik och endast är för buss och taxi kan det bli bekymmer om det rullar förbi sminkade grisar med neonljus undertill hela kvällen. Anledningen till att det är ok för raggarna är för att polisen inte vågar säga ett skit, men ett gäng tjackade streetraceare är dubbel bonus inför semestern vet du.

WORD! +1 lol

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

59 Inlägg
26 maj 2011
Phed skrev:
linuslinje skrev:

Haha, skönt med någon som skriver vad de tänker big_smile

//Mattias

1 090 Inlägg
26 maj 2011
vet inte om det är värt o glida ner till träffen om d finns risk för raggarskräp på bilen sad

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
26 maj 2011
orkavaradu skrev:
vet inte om det är värt o glida ner till träffen om d finns risk för raggarskräp på bilen sad

?

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

4 005 Inlägg
26 maj 2011
Phed skrev:
linuslinje skrev:

Säger killen som kör Saab... haha! dubbelironi smile

Nä, skämt åsido, inlägget var ironiskt menat, jag hoppas att du inte tog illa upp smile

1 090 Inlägg
26 maj 2011
skojjade lite oxå big_smile .. men hur många bilar brukar d vara på träffarna?? d är ju en bit och åka..  och hur ser det ut på väderfronten?

63 Inlägg
26 maj 2011
orkavaradu skrev:
skojjade lite oxå big_smile .. men hur många bilar brukar d vara på träffarna?? d är ju en bit och åka..  och hur ser det ut på väderfronten?

Folk pratade om ca 150 st förra gången,
Väderet ser helt okej ut beroende på vart man kollar

Team Kombi Racing

242 Inlägg
26 maj 2011
linuslinje skrev:
Phed skrev:
linuslinje skrev:

Säger killen som kör Saab... haha! dubbelironi smile

Nä, skämt åsido, inlägget var ironiskt menat, jag hoppas att du inte tog illa upp smile

Vill bara förtydliga att jag inte var ett dugg ironisk med mitt inlägg riktat till dig, och nej jag tog inte illa upp. Även om jag var homosexuell skulle jag endast garva läppen av mig av det faktum att en pojk som kör volvo kallade mig för fjolla. Slickar mig bokstavligt talat runt munnen av tanken att den stereotypa volvoraggaren, iförd svarta lite högre skor, vita syntetbyxor, ett alldeles för litet linne och en för liten keps som vilar med hjälp av luft på huvudet, sitter och gråtrunkar åt mina inlägg härinne.

Kanske är jag ironisk nu?
Senast redigerat av Phed (26 maj 2011)

63 Inlägg
26 maj 2011
Off topic inlägg kan ni diskutera i era GB istället!

Team Kombi Racing

663 Inlägg
27 maj 2011
Bentsen skrev:
Sporthall/badhus parkeringen får de bli, men då gäller de att ALLA STÅR VETTIGT SÅ MAN KOMMER FÖRBI OCH FRAM

Nya willysparkeringen=)

663 Inlägg
27 maj 2011
orkavaradu skrev:

Det är lugnt, vi klarar oss nog utan dig och din bil!

1 090 Inlägg
27 maj 2011
Freddeponken skrev:
orkavaradu skrev:

ok skönt big_smile då vet jag..

4 Inlägg
27 maj 2011
Något att tänka på för de som tänkte åka över Kvicksundsbron på vägen hem på natten:
http://folket.se/nyheter/eskilstuna/1.1063937

www.bredsladdrc.se (Trådlös racing med sladd)

stolt pappa
309 Inlägg
27 maj 2011
Trådstartare
orkavaradu skrev:
Freddeponken skrev:
orkavaradu skrev:

ok skönt big_smile då vet jag..

bara komma smile det kommer fler från sthlm, ni alla kanske kan åka karavan??

Bentsen -//- Team Kombi Racing

Sök