3378
Sök

Hur många blev stannade av bes bussarna i Jönköping i helgen?

595 Inlägg
24 april 2011
Trådstartare
Hallå!

Nyfiken på att höra hur många som fick flygande besiktningar på sina bilar under elmia helgen!
Måste ju varit endel då det verkligen kryllade av dem.. roll

Själv fick jag det med 4a 2or som följd lol Dock inga böter som tur var! smile

Darth Vader
1 644 Inlägg
24 april 2011
Polaren åkte på 500:- och ombes för tonade rutor, jag klarade mig fint wink. 2 av mina passagerare åkte på 1500:- var för att de var obältade dock smile

Braaaaap?

Thedriftking
24 april 2011
vi klarade oss utan nått smile
dock såg vi hur dom vinka in ALLA bilar som såg ut att ha varit på elmia, alltså inga helt org, utan stylade/trimmade.. det va vid A6 typ klockan tre, 5 st poliser stog där och tog alla tongue

Japanese Engineering
690 Inlägg
24 april 2011
Jag körde kusinens R34a (Svart GT-T) blev stoppad 3 gånger på en natt, ingen flygande besiktning dock alkotest sen stod de och fråga om jag skulle köra streetracing eller vet vart de troligen kommer köra.

En polis gick igenom motorn i 20 minuter sedan sa han att han inte hittat nåt och att allt var bra då säger jag argt vad fan ville du hitta? det är en bara en motor!
Senast redigerat av 1EVOXIN1 (24 april 2011)

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

595 Inlägg
24 april 2011
Trådstartare
Haha! Tur att några klarade sig helt okej då! wink
Tonade rutor är ju inget sådär as jobbigt heller som tur var.
Jag fick för lite olika lampor och att buller nivån var högre än original. Lite nervis över hur jag ska fixa det! (Nu har jag 3" Raka) Tror ni det går igenom med 3" o 2 dämp? tongue

7 120 Inlägg
24 april 2011
Blev invinkad två gånger men dem hade inget att klaga på big_smile

165 Inlägg
24 april 2011
Så dom var så pass på ändå alltså. Ingen som fick böter för trimmad motor då alltås...kanske är svårt att bevisa på en flygande

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
24 april 2011
A_Amby skrev:
Så dom var så pass på ändå alltså. Ingen som fick böter för trimmad motor då alltås...kanske är svårt att bevisa på en flygande

man får inte böter för sånna saker utan det blir regbesiktning "bara"

säkert en hel del som fått det
dom verkar mer och mer på

har fått flygnade 2gånger i mitt liv och då var det med rishög ena gången och andra gången pga idioter inte kan föra sig på vägen runt omkring
tyvärr var dom mer intreserade av mig som körde lagligt än dom som svinade runt som fan

skulle aldrig sätta min fot vid den typen av tillställningar med en bil som något är ändrat på smile

Kör fort så hinner inget hända...

The Sheriff In Town
187 Inlägg
24 april 2011
Jag fick för Däck utanför skärmkanten på min.. hmm

Administratör
2 978 Inlägg
24 april 2011
Tråden handlar om flygande bes försök hålla er till ämnet...

mvh

En kopp av den svarta såsen...

8 883 Inlägg
24 april 2011
Tråd rensad på Off topic samt rent trams.
Kan ni inte hålla er till ämnet så låt bli att posta en massa trams i tråden då det bara blir raderat.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

113 Inlägg
25 april 2011
En polare åkte på felaktig nummerplåts placering, 1500:- på de

Ska vi åka hem ? :)

227 Inlägg
25 april 2011
Var där under kvällen och räknade med att bli invinkad för kontroll men icke, tror jag bara såg en bil som blev stannad av snuten vid rondellen bredvid McD.

egen företagare
630 Inlägg
25 april 2011
Jag såg inga poliser alls, varken på vägen dit eller hem........ förutom han som stod och vinka i rondellen då.

595 Inlägg
25 april 2011
Trådstartare
Man ska inte köra bil om man nästan är helt blind grabbar. wink

165 Inlägg
25 april 2011
eacan skrev:

haha...Nä Tycket det stod poliser runt varje hörn

227 Inlägg
25 april 2011
eacan skrev:

Polisen såg jag, men blev inte stannad själv och såga bara att det vart en som blev stannad wink

Sök