3617
Sök

Inkoppling av 9-3 aero stolar i 900:a 98:a

1 036 Inlägg
29 april 2011
Trådstartare
Hej!
Införskaffade elstolar från en 01:a förra sommaren och tänkte nu koppla in och montera dom i bilen, någon som gjort detta tidigare eller har kopplingsschema till detta? smile Fästen o dyl som behöver byggas om vet jag redan, de där med elen bara är inte min starka sida, vill inte ha nåt bonnaknep heller utan de ska vara ordentligt gjort. Mvh mange
Senast redigerat av Mangisen (29 april 2011)

Student
22 Inlägg
29 april 2011
På tal om ingenting... Dina gamla stolar e inte till salu va? big_smile Vore najs med lite "kompis, kompis" cool

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Student
22 Inlägg
29 april 2011
Hej igen Mangisen! Du behöver en adapter per stol som består av 4st plattjärn (per stol) som flyttar ut monteringshålen då 9-3ans sitter längre ut på stolen jämfört med 900:ans

Student
22 Inlägg
29 april 2011
Tror även att du kan koppla elstolarna till säkringsboxen till vänster om kopplingsfoten... Inte helt säker men....

1 036 Inlägg
1 maj 2011
Trådstartare
Bassan skrev:
På tal om ingenting... Dina gamla stolar e inte till salu va? big_smile Vore najs med lite "kompis, kompis" cool

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

jo jag vet att jag behöver flytta ut fästena, det e inga problem med det.. frågan va ju om elen wink

Har komplett baksäte och fyra dörrsidor som ligger nu som suttit i min talladega /svart skinn
När jag bytt stolarna så kan dom säljas också.. mvh
Senast redigerat av Mangisen (1 maj 2011)

Sök