Ser mycket bra ut!!! Jag tror dock att du på vissa av hörnen, måste lägga på lite mer epoxy. Svårt att avgöra på bilderna, men slipa försiktigt så att du inte träffar fibrerna. Märker du att du är nära, så avbryt och lägg på något lager epoxy till, så du inte slipar igenom kolfibern!
Kul att sponsra en så flitig person
Har ni läsare några frågor om detta som inte "ts007" kan svara på, så hjälper jag gärna till.
Ser fram emot att se bilen irl! Jobba på så hörs vi!
//Henrik
Tack, kul att höra. Var ute o tittade nu o det e Grymt blankt:D . Som du säger tror jag att jag ska rugga upp det lite försiktigt o lägga på mer epoxy. Det var som sagt en övningsgrej. Ska ge mig på listerna imorgon och nu har man lite mer koll på hur det funkar dock så var det riktigt busenkelt när man följde er beskrivning även för mig som e helt grön på detta! Ja nu har man skaffat sig ett nytt tidsfördriv he he:)
Grymt trevlig tråd skåne kommer att följas jäkligt roligt tycker jag att din bil uppskattas som den gör med tanke på ditt fina detalj arbete kör hårt mvh INGO.
Grymt trevlig tråd skåne kommer att följas jäkligt roligt tycker jag att din bil uppskattas som den gör med tanke på ditt fina detalj arbete kör hårt mvh INGO.
Tack för de fina orden Ingo, riktigt kul att den fått den uppskattningen, det sporrar en till ännu mer galna ider he he.
Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
Nu snackar vi! Är tanken att byta ut all "fake" mot "the real shit"?
Tack mannen, jo det e tanken dock så lär det ta lite tid;-) E klar med inner handtagen nu och det blev bra, man lärde sig mycket av det, blev lite kasst kanske vid kanterna men innan man går måste man krypa he he.